Nope, heb mijn dealer wel gemaild, die is er mee bezig zegt hij om alles uit te zoeken............zijn inmiddels een week verder zonder wat van het magazijn te hebben vernomen............
Maar is alles denk klik werk zoals het eruit ziet, of moeten er nog kabeltjes ergens op in getapt worden?
Achteruitrij camera instaleren
-
- Normal Member
-
- Senior Member
Een massa is al aanwezig in de achterklep, een achteruitrijsignaal is ook aanwezig bij achteruitrijlamp in achterklep,
een constante voeding zal ook wel aanwezig zijn in de achterklep denk ik. Het signaal voor achterklep open is ook aanwezig voor zover ik weet. Er moet dus nog wel een aantal kabels aangesloten worden, maar voor zover ik nu kan voorzien zijn alle kabels al in de achterklep aanwezig. Het zal geen plug and play zijn omdat de stekkers niet op het oude embleem aanwezig zijn. Dus zelf een kabelsetje maken.
een constante voeding zal ook wel aanwezig zijn in de achterklep denk ik. Het signaal voor achterklep open is ook aanwezig voor zover ik weet. Er moet dus nog wel een aantal kabels aangesloten worden, maar voor zover ik nu kan voorzien zijn alle kabels al in de achterklep aanwezig. Het zal geen plug and play zijn omdat de stekkers niet op het oude embleem aanwezig zijn. Dus zelf een kabelsetje maken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Misschien dat dan nog het meeste werk zit in het naar achteren halen (vanaf de RNS510) van die kabelboom........
Affijn, ik blijf door puzzelen............alle hulp is welkom
Affijn, ik blijf door puzzelen............alle hulp is welkom
Hide post links |
-
- Normal Member
Ik vraag mij af of we wel een kabelsetje moeten maken.........deze kabel is toch kant en klaar;
http://vwnavi.com/forums/showpost.php?p ... stcount=71
even op de foto klikken om te vergroten
http://vwnavi.com/forums/showpost.php?p ... stcount=71
even op de foto klikken om te vergroten
Hide post links |
-
- New Member
Re: Achteruitrij camera instaleren
Hallo, ben zelf begonnen aan t installeren van een achteruitrijcamera in Mn golf 7 ! Kan iemand mij vertellen welke draden van originele kabelset (losse draadjes zonder kabelschoen) aan kan bevestigen! Alvast bedankt!!
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 655