Als ik bij mijn BMW E60 met navi prof een TMC zender kies (vanwege 2 FM zenders hoef ik daar niet naar te luisteren) verdwijnt mijn voorkeur na enige tijd weer en wordt een andere zender gekozen. ik kies namelijk bij voorkeur Radio 1 (geen politiekontrole) maar die blijft niet vaststaan in het geheugen, wie kent dit probleem
mvg Hans
TMC zender verandert steeds
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 okt 2003 15:32
-
- Senior Member
- Berichten: 586
- Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33
Ter info dit is een systeem wat door Becker speciaal voor BMW gemaakt is. Weet hier zelf geen antwoord op maar misschien zijn er mensen op het forum die dat wel weten. Heb je de vraag al eens bij de dealer neergelegd? Zij kunnen deze vraag via de importeur doorspelen naar Becker.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 14 mei 2004 17:23
Ik heb hetzelfde probleem met een Audi A6. Dealer en Pon (importeur ) hebben geen antwoord.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 586
- Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33
Ook in een A6 is het een systeem wat door Becker gefabriceerd is. Ook Pon moet zijn vraag (naar ik toch mag aannemen) bij de fabriek of rechtstreeks bij Becker neer kunnen leggen....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 586
- Lid geworden op: 03 nov 2003 12:33
Wat je ook eens zou kunnen doen is om te bellen of te mailen naar onderstaand adres. (becker karlsbad). Je hebt wel kans dat ze je terugverwijzen naar de dealer. Maar niet geschoten is altijd mis.
Customer Service Department
Tel.: +49 7248 71-1777
Fax: +49 7248 71-1811
Mail: service@becker.de
Customer Service Department
Tel.: +49 7248 71-1777
Fax: +49 7248 71-1811
Mail: service@becker.de
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 23 okt 2003 15:32
de dealer heeft al nieuwe software geladen, probleem blijft, opnieuw aan importeur gemeld, wacht reactie af
mvg Hans
mvg Hans
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 773