ik heb een simpel vraagje hoe worden TMC-meldingen weergegeven in de Becker traffic pro 4751.
groetjes Gerard
TMC en de Becker traffic pro 4751
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Op dezelfde wijze als bij de 4720. En dat staat in de handleiding beschreven, vanaf pagina 101....
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Ik bedoel eigenlijk komen die meldingen gewoon in beeld of moet ik daar nog knopjes voor indrukken?
ik weet dat bij de 4751 TMC alleen werkt bij dynamische route.
Oja hoe zien die meldingen eruit op de Becker.
Groetjes Gerard
ik weet dat bij de 4751 TMC alleen werkt bij dynamische route.
Oja hoe zien die meldingen eruit op de Becker.
Groetjes Gerard
JW schreef:Op dezelfde wijze als bij de 4720. En dat staat in de handleiding beschreven, vanaf pagina 101....
Groet,
JW
Hide post links |
-
- New Member
TMC niet zelf instelbaar op Becker Traffic Pro met Sky Radio
Hallo allen,
2 vreemdsoortigheden waar Becker gebruikers met alle softwareversies te maken hebben.
1. Op de Becker kun je niet zelf een TMC zender kiezen
2. SkyRadio geeft niet altijd goede TMC data en daarom valt mogelijkerwijs de TMC functie weg 'Piep' er kunnen geen verkeersberichten worden ontvangen.
Vraag?
Weet iemand de status van het SkyRadio TMC probleem ?
Oplossing om het bovenstaande te omzeilen:
Zorg dat je twee softwareversies hebt van je Becker die zowel de radiofirmware als de Navigatiefirmware vervangt. (Ik doe het met versie 9 en 10 van de becker Software.
Zodra de TMC niet meer werkt (en je weet zeker dat er files zijn)
Downgrade naar versie 9.0 en Upgrade daarna direct weer naar versie 10.0.
let wel al je instellingen zijn weer 'default'dus als je presets hebt geprogrammeerd, je klankkleur hebt ingesteld en alle overige configfuncties welke je handmatig van de 'default'af gehaald hebt. zul je daarna weer moeten instellen.
Stem in ieder geval NIET af op Skyradio, ik heb het sterke gevoel dat de tweede tuner van de Becker in eerste instantie de eerste volgt. Zodra de Becker ingetuned is op een TMCzender zal hij deze pogen aan te houden totdat de ontvangstcondities dusdanig slecht zijn dat ie iets anders moet bedenken, de pech is dan dat Sky dominant aanwezig is, en hij daar op intuned.
Deze procedure werkt op zich goed, soms een paar dagen tot enkele weken. Soms is ie al na 1 dag weer op sky ingetuned. Dan is het niets anders de procedure te herhalen....
'Team Kleijn'
Rob
2 vreemdsoortigheden waar Becker gebruikers met alle softwareversies te maken hebben.
1. Op de Becker kun je niet zelf een TMC zender kiezen
2. SkyRadio geeft niet altijd goede TMC data en daarom valt mogelijkerwijs de TMC functie weg 'Piep' er kunnen geen verkeersberichten worden ontvangen.
Vraag?
Weet iemand de status van het SkyRadio TMC probleem ?
Oplossing om het bovenstaande te omzeilen:
Zorg dat je twee softwareversies hebt van je Becker die zowel de radiofirmware als de Navigatiefirmware vervangt. (Ik doe het met versie 9 en 10 van de becker Software.
Zodra de TMC niet meer werkt (en je weet zeker dat er files zijn)
Downgrade naar versie 9.0 en Upgrade daarna direct weer naar versie 10.0.
let wel al je instellingen zijn weer 'default'dus als je presets hebt geprogrammeerd, je klankkleur hebt ingesteld en alle overige configfuncties welke je handmatig van de 'default'af gehaald hebt. zul je daarna weer moeten instellen.
Stem in ieder geval NIET af op Skyradio, ik heb het sterke gevoel dat de tweede tuner van de Becker in eerste instantie de eerste volgt. Zodra de Becker ingetuned is op een TMCzender zal hij deze pogen aan te houden totdat de ontvangstcondities dusdanig slecht zijn dat ie iets anders moet bedenken, de pech is dan dat Sky dominant aanwezig is, en hij daar op intuned.
Deze procedure werkt op zich goed, soms een paar dagen tot enkele weken. Soms is ie al na 1 dag weer op sky ingetuned. Dan is het niets anders de procedure te herhalen....
'Team Kleijn'
Rob
Hide post links |
-
- Senior Member
Da's een stevige work-around
En dat allemaal omdat Sky z'n werk niet goed doet, nog altijd niet zoals ik een paar dagen geleden even gecheckt heb.
Waarom dat zo is? Geen idee, er komt geen reactie van de zijde van Sky. Zie ook het andere topic dat daarover loopt.
Groet,
JW
En dat allemaal omdat Sky z'n werk niet goed doet, nog altijd niet zoals ik een paar dagen geleden even gecheckt heb.
Waarom dat zo is? Geen idee, er komt geen reactie van de zijde van Sky. Zie ook het andere topic dat daarover loopt.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2723
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 563
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Weergaves: 715
-
-
-
Weergaves: 1130
-
-
Weergaves: 629
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 856
-