Beste Dames en Heren,
wie kan mij helpen bij de juiste plaats en kleur van mijn snelheidssignaal?
Op diverse sites wordt aangegeven dat het om een lila-witte draad gaat, bruine stekker, pin 6, achter mijn klokkenwinkel.
Een andere site geeft aan dat het een blauwe draad is en pin 22 bij mij radio slot.
Als ik in het stroomschema van mijn vraagbaak ga kijken wordt er gemeld dat het een rood-blauwe draad is....
De gegevens van mijn auto zijn:
Merk: Toyota
Type: Corolla E11 (1997-1999)
Uitvoering: 3-deurs hatchback (Linea Terra)
Bouwjaar: 1997
Motor: 2.0 Diesel (2C-E)
Wie kan de werkelijke plaats en kleur aangeven, zodat ik de avic-x1 goed kan inbouwen?
Thanx!
Benjo
pulsdraad toyota corolla e11 diesel
-
- New Member
-
- Moderator
Heb even gekeken via de knop 'Puls Signalen' hierboven, en daarin een aantal site's geprobeerd.
De winnaar daarbij lijkt een bruine stekker te zijn, met een paars(lila?)/witte draad, dus tsja, ik denk dat dit de draad is die je zou moeten hebben.
Is de draad tevens doorgetrokken naar de iso-stekker bij de radio verbinding, dan kan die inderdaad blauw/rood zijn, zoals destijds ook bij mijn Opel Omega.
Ergo, 2 verschillende plekken, 2 verschillende kleuren, maar de werking kan identiek zijn.
De winnaar daarbij lijkt een bruine stekker te zijn, met een paars(lila?)/witte draad, dus tsja, ik denk dat dit de draad is die je zou moeten hebben.
Is de draad tevens doorgetrokken naar de iso-stekker bij de radio verbinding, dan kan die inderdaad blauw/rood zijn, zoals destijds ook bij mijn Opel Omega.
Ergo, 2 verschillende plekken, 2 verschillende kleuren, maar de werking kan identiek zijn.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3