tmc aansluiten op go 730
-
- New Member
tmc aansluiten op go 730
als ik mijn tmc / oplader aansluit op go 730 krijg ik geen file meldingen, wat doe ik fout
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Re: tmc aansluiten op go 730
Moeilijk te zeggen wat je fout doet, we staan immers niet mee te kijken
van: https://nl.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channel
Zo zie je maar, geen eenduidig antwoord op "wat doe ik fout"
van: https://nl.wikipedia.org/wiki/Traffic_Message_Channel
De tegenvraag is dus eigenlijk; Kan je met de TT730 de standaard (free) TMC ontvangen, of is dat tegenwoordig allemaal Premium (en dus een betalende dienst); welke TMC ontvanger heb je, is er ontvangst van het TMC signaal, en....zijn er überhaupt wel meldingen op dat moment van toepassing....
Er kan onderscheid worden gemaakt tussen standaard TMC en Premium TMC. Kenmerkend voor standaard TMC is dat de informatie ongecodeerd wordt uitgezonden. Deze informatie is daarmee gratis te ontvangen door navigatietoestellen die op het verwerken van TMC-informatie zijn voorbereid. Standaard TMC wordt daarom ook wel 'free-TMC' genoemd. Dikwijls wordt bij standaard TMC alleen verkeersinformatie over het hoofdwegennet uitgezonden. In veel West-Europese landen is standaard TMC beschikbaar.
Daarnaast wordt in verschillende landen tegenwoordig ook Premium TMC uitgezonden. Premium TMC pretendeert sneller, actueler, vollediger en uitgebreider te zijn dan standaard TMC. E.e.a. blijkt in praktijk echter sterk afhankelijk van de betreffende provider en tevens van de reikwijdte en dichtheid van het zendernetwerk via welk de informatie wordt verspreid, waardoor Premium TMC informatie voor een bepaalde regio niet altijd overal in de betreffende regio kan worden ontvangen.
...
Zo zie je maar, geen eenduidig antwoord op "wat doe ik fout"
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- New Member
Re: tmc aansluiten op go 730
sorry voor de late reactie.
ik heb een hdtraffic receiver van tomtom.
op het scherm van de tt 730 is de balk aan de zijkant niet zichtbaar.
om te zien of ik meldingen ontvang zal die balk zichtbaar moeten zijn. hoe kan ik die instellen.
ik heb een hdtraffic receiver van tomtom.
op het scherm van de tt 730 is de balk aan de zijkant niet zichtbaar.
om te zien of ik meldingen ontvang zal die balk zichtbaar moeten zijn. hoe kan ik die instellen.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 495