Beste medeforummers,
Ik ben sinds kort in het bezit van een VW Golf 7 met Discover Pro met een verouderde software (2014). Nu wil ik deze graag updaten, en heb de kaarten in 1 bestand gedownload (23.6 GB). Nu heb ik het uitpak programma 7zX gedownload, maar ik zie nergens de mogelijkheid om deze uit te pakken. Moeten de bestanden eerst (onuitgepakt) op de SD en ze vanuit daar uitpakken of moet het juist andersom? Als ik het bestand direct op de SD wilt doen krijg ik de melding dat er onvoldoende geheugen is terwijl ik een geformatteerde 32GB kaart gebruikt. Snap hier echt niks van, en kan mezelf een leek noemen op computer gebied dus excuus voor de vele vragen.
Update Discover Pro hulp nodig aub
-
- New Member
-
- New Member
Re: Update Discover Pro hulp nodig aub
Update:
Ik heb op dat bestand geklikt en heb het volgende gedaan zie screenshots hieronder:
Ik heb het bestand direct op de SD geinstalleerd of uitgepakt? En dan krijg ik de bestanden te zien zoals op de screenshots. Ik kan me niet voorstellen dat het op deze manier hoort gezien het installere of uitpakken maar een enkele seconden geduurd heeft. Ik ben er al sinds gisteravond mee bezig
Ik heb op dat bestand geklikt en heb het volgende gedaan zie screenshots hieronder:
Ik heb het bestand direct op de SD geinstalleerd of uitgepakt? En dan krijg ik de bestanden te zien zoals op de screenshots. Ik kan me niet voorstellen dat het op deze manier hoort gezien het installere of uitpakken maar een enkele seconden geduurd heeft. Ik ben er al sinds gisteravond mee bezig
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Update Discover Pro hulp nodig aub
Mag op slot, het is gelukt. Ik gebruikte de verkeerde zip programma.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
November 2015 kaart update Discover range
door Verwijderde gebruiker 116767 » 27 nov 2015 13:50 » in V.A.G -