Hij spreekt geen Engels en hij is niet goed met ICT, maar hij snapt zijn huidige TomTom 135 M wel redelijk en zijn Android-telefoon snapt hij soms.
Deze 2 opties spreken mij aan: Als ik voor de TomTom ga, zit ik te twijfelen tussen deze oplossingen voor een dashcam:
- MiVue 658 Touch drive-recorder zonder WiFi - kan ik 2e hands in goede staat krijgen, zelfde prijs als DrivePro 220.
- Mio MiVue 688 Touch 1080P Sony Sensor DashCam - Kost 5 euro extra, maar lijkt minder goed dan de 658, ook al is het een hoger nummer.
- Transcend TS16GDP220M DrivePro 220 Camcorder inkl microSDHC 16GB
Belangrijk voor mijn vader:
- Gratis lifetime updates
- Eenvoud
- Navigeren is nog weleens lastig met zijn huidige TomTom bij rare afslagen
- Hij kana alleen zijn rechterhand goed gebruiken, TomTom 125 met zuignap momenteel is superlastig.
- Bij voorkeur zoveel mogelijk live verkeersinformatie zonder mobiel internet te gebruiken.
- Hij heeft een 256GB micro-SD in zijn telefoon, maar volgens mij heeft hij daar niet zoveel aan met de MiVue en DrivePro. Je kunt de opslag niet tegelijk in telefoon en dashcam gebruiken.
- Dat ik weinig wordt lastig gevallen met technische ondersteuning, misschien 1x per 3 maanden iets doe, dus liever niet te complex.