Hallo allemaal,
Ik heb een probleem dat ik al meerdere keren voorbij heb zien komen maar waar ik nog geen oplossing voor voorbij heb zien komen.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb een bmw 318 gekocht met vdo dayton ingebouwd. Deze heeft het gedaan zegt de vorige eigenaar, maar ik heb hem nog niet goed werkend gezien.
Bij starten van de wagen zie ik het startscherm waar gevraagd wordt ok te klikken.
Ik kan drukken tot ik een ons weeg maar de ab en scherm hebben geen connectie met elkaar, met als gevolg dat het startscherm blijft staan.
Ik heb de ab in de houder geprobeerd, andere batterijen, en de 123 standen in het batterij vak getest. Zonder resultaat. Ik heb een nieuwe ab aangeschaft, maar ook bij deze ab geen verbinding en geen oke.
Heeft iemand een idee?
Probleem vdo 5500 startscherm
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Probleem vdo 5500 startscherm
Is het infrarood oog van de monitor wel 'aanstraalbaar' (om ook maar eens een woord te verzinnen) ?
En zit de stekker van de bekabelde houder wel goed in a) het apparaat en b) vlak bij de houder zelf (als ik mij goed herinner) ?
Deze kan bijvoorbeeld los gegaan zijn bij vervangen van autoradio o.i.d.
En zit de stekker van de bekabelde houder wel goed in a) het apparaat en b) vlak bij de houder zelf (als ik mij goed herinner) ?
Deze kan bijvoorbeeld los gegaan zijn bij vervangen van autoradio o.i.d.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0