TeleAtlas DVD Pioneer Avic-X1

Alles met betrekking tot TeleAtlas software
Triple F
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 mei 2004 23:05

TeleAtlas DVD Pioneer Avic-X1

Bericht door Triple F »

Ben sinds 1 week een trotse bezitter van de Pioneer Avic-X1. Vandaag ging ik de grote navigatietest uitvoeren, een route naar Willingen (Sauerland) gelegen in Duitsland, dit gaf geen problemen en onderweg heeft de bijrijder kunnen genieten van mooie DVD-films!

Maar vanuit Willingen moest ik ook naar het plaatsje Stormbruch en vandaaruit naar het plaatsje Wilmerighausen, wat blijkt tot mijn verbazing?? Geen van beide plaatsen komen voor op de dvd van :evil: TeleAtlas!! Ook scrollen door het scherm/kaart hielp niet!

Ten einde raad heb ik bij een tankstation een wegenkaart gekocht :evil: (ik heb er wel een maar die lag in een andere auto thuis)! Uiteindelijk ben ik met behulp van mijn Hollandse mond en ouderwets kaartlezen toch op mijn bestemmingen aangekomen! :P

Over de Avic-X1 ben ik meer dan tevreden, maar over de DVD van TeleAtlas niet, en ik vraag me dan ook af waarom ik ruim 2000 euro :!: heb besteed aan een navigatiesysteem als het bijgeleverde kaartbestand toch niet volledig is!

:arrow: Graag ontvang ik een reactie hierop van TeleAtlas!! :!:

Richard.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Re: TeleAtlas DVD Pioneer Avic-X1

Bericht door Han »

Triple F schreef: :arrow: Graag ontvang ik een reactie hierop van TeleAtlas!! :!:
Richard.

Hallo Richard,

Aangezien TeleAtlas nog niet op ons forum actief is moet je wel heel erg veel geduld hebben voordat je een antwoord krijgt van TeleAtlas.

Maar is deze DVD door TeleAtlas gemaakt of door Pioneer ?

Groeten Han

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Triple F
Junior Member
Junior Member
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 mei 2004 23:05

Bericht door Triple F »

Hoi Han,

Ik heb het even nagekeken, de dvd is de gele van Pioneer, maar er staat ook TeleAtlas op vermeld.........
Is er dan enig verschil, duidend op jou vraag??

Richard.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Teleatlas levert op dit moment het kaartmateriaal voor de dvd-navigaties van Pioneer, zijn overgestapt van Navteq :arrow: Teleatlas. :idea: ook de updates van de oudere dvd-systemen worden aangeleverd door Teleatlas.

:idea: CNDV-40M werkt alleen op de AVIC-X1. de CNDV-40MT werkt op de AVIC-X1 en alle systemen met touch panel display

Pioneer heeft een éénjaarscontract gesloten met Teleatlas, en na dat jaar wie weet :arrow: :arrow: toch weer Navteq :?: :?:

alleen de één-din navigatie's komen nog wel bij Navteq vandaan.

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pioneer avic-x1
    door Caddyman » 21 jun 2017 15:10 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 784
  • Pioneer avic F900BT
    door Leonardo12345 » 23 okt 2014 14:12 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 2614
  • pioneer avic 900bt
    door Dijkhuizen » 02 nov 2015 20:18 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 563
  • Pioneer AVIC F960 DAB
    door Rofab » 30 dec 2015 14:01 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 894
  • Pioneer AVIC F320BT
    door biggest » 13 dec 2014 20:29 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 1
    Weergaves: 1091
  • Pioneer avic f80DAB
    door Verwijderde gebruiker 109044 » 07 okt 2017 13:47 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 519
  • Pioneer Avic-F950BT
    door Abeltje » 02 jan 2018 22:59 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 745

Terug naar “TeleAtlas”