Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Aangeboden wegens andere auto, een mooie & complete set radio / navigatie:
VDO PC5700 (compleet dus incl VDO scherm)
Kenwood DDX-7029 dubbeldin radio/dvd/mp3 etc
Kenwood CAW-1000RV adapter om VDO navigatie op Kenwood radio aan te sluiten
Ik heb een Peugeot 508 uit 2013. Vorige maand heb ik mijn navigatiesysteem up laten daten dat is helemaal goed gegaan.
Ook de flitspaleninformatie werkt goed. Nu zijn er alleen wijzigingen in de flitpalenbestand. Ik heb de meest...
Ik ben aan het kijken voor een navigatiescherm voor mijn opel corsa D. Er zijn zoveel verschillende modellen, opties en keuze. Waardoor het best lastig is om een geschikte keuze te maken.
De orginele fabriek opel navigatiesystemen vindt beperkt...
Ik heb dit (AVIC-F970DAB) navigatiesysteem gekocht en laten installeren bij mijn dealer.
Ik ben er heeeel tevreden van en zou het niet meer kunnen missen.
Nu heb ik een probleem,hoe activeer ik op het navigatiesysteem de Apps links bovenaan op...
Mijn Garmin Nuvi 65 LMT laadt niet goed meer op. Het ligt niet aan het snoer maar aan het apparaat. Bij de Mediamarkt waar ik de navigatie heb gekocht, willen ze het apparaat best opsturen maar dan zijn er voor de service en het versturen kosten aan...