Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo, als ik mc guider installeer op mijn N95 dan gaat dit prima. Op het moment dat ik hem wil opstarten krijg ik disc error?? Weet iemand me hiermee verder te helpen. Wat doe ik fout??
Hallo, ik heb de software op het kaartje gezet. Vervolgens heb ik via de telefoon geinstalleerd. De software staat volgnes mij op de telefoon. De kaarten staan op het kaartje.
In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken.
Peugeot 406 break 2003 gekocht.Bij deze auto zit navigatie ingebouwd.Maar ik mis de cdrom voor deze auto.Hoe ken ik hier aankomen.
Bij peugeot dealer gevraagd ,maar had deze niet.
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Hallo ik zit met een probleem en dat is ik heb een din 2 radio uit china met IGO-Primo navigatie er op maar wil er graag tomtom op hebben ik heb zelf een tomtom xxl en heb deze software naar een lege sd kaart gekopieerd maar als ik deze kaart in...
Ik heb een pioneer CNDV-50MT radio in mijn camper. Ik kan de achteruitrijcamera niet meer gebruiken vandaar dat ik een mogelijkheid zoek om hem weer op te starten. Wie kan mij helpen aan de dvd CNDV 50 MT, of wil hem tegen betaling even lenen zodat...
Goedemiddag ik heb al enige tijd een rns 510 look moet zeggen dat deze prima functioneerd, nu is mijn vraag heeft iemand een idee hoe ik de bedieningsknoppen een kleur geef dir is wel mogelijk maar kan er niet uitkomen ook werkt mijn stuurbediening...
Ik heb een peugeot 407 bouwjaar november 2007.
Nu wil ik weten of ik hier een achteruitrijcamera op aan kan sluiten en zoja dat deze ook meteen verspringt naar het beeldscherm zodra ik deze in zijn achteruit zet.
Er zit in ieder geval wel een AV...