Ik heb recent van een klant die perse een gebruikte Navgate F900 in zijn 2004 Saab 9-5 wou hebben een complete set ingeruild. Het gaat om de Kenwood SVT-M700.
Dit is eigenlijk een KVT-M700 met wat lichte aanpassingen, dwz geen aux in op de blackbox, geen eindversterker, maar een lijnuitgang op de iso plug ivm het Pioneer/Harman&Kardon versterker materiaal en in het scherm zit een apart kastje wat buitenom gevoed wordt en de can low en can high signalen nodig is van de auto voor de stuurwielbediening.
Nu zat er dus een DV2200 op aangesloten. Ik heb deze set zelf voorzien van een nieuw kabelboompje (voor voeding, puls en audio, RGB is originele Kenwood kabel) en ingebouwd in mijn 2001 9-5 Estate (wat niet zou kunnen volgens de rest van de Saab wereld ivm computerverschil voor en na modeljaar 2002

Maar nu komt de grap, geen touchscreen!
Als ik de auto op contact zet, wel radio beeld en touch, druk ik op navi heb ik wel beeld, maar geen bediening.
Schakel ik de Radio uit, dus scherm schakelt ook uit en schakel ik daarna de radio weer in werkt alles wel. Ik heb een extra massa gemaakt rechtstreeks aan het chassis op 1 punt en vandaar alle kasten en het scherm nieuwe massa gegeven, geen resultaat. Ik heb daarna de voeding ietsje aangepast, navi krijgt in stand 1 van het contact spanning, radio pas in stand 2. Dit werkt als ik 30 seconden wacht tussen beide standen

Iemand een soortgelijk iets meegemaakt en ook op weten te lossen?