bredaw schreef:Ik heb gisteren mijn megane ontvangen. En tot mijn verbazing kom ik nu dus achter dat de info, van de dealer niet klopt. Ik heb dus inderdaad geen vdo systeem , wat de dealer vantevoren zei, met alleen benelux, maar in plaats daarvan 2 cd,s met heel europa erop.
Waarschijnlijk dus inderdaad toch een becker systeem. (vreemd dat de dealer dat niet weet!!!!)
Dat is inderdaad vreemd, alhoewel je hoort soms gekkere dingen over dealers
bredaw schreef:nu had ik thuis nog 2 cd,s van Becker Traffic pro 7.0, maar die werken dus mooi niet op mijn carminat systeem.
Dat had je hiervoor al kunnen lezen
bredaw schreef:Voor zover ik heb kunnen zien, heb ik cd,s erbij gekregen van 2002....... oud spul dus inderdaad, ik voel me nogal bekocht op deze manier.
Ook dat stond hiervoor al gemeld.
bredaw schreef:Weet al iemand of er een nieuwe renault versie zit aan te komen, of is die er al en moeten ze eerst nog een zootje oude cd's kwijt???
Zoals je hiervoor hebt kunnen lezen heeft Becker deze voor Renault al klaarliggen doch weet Renault zelf nog niet of en wanneer zij een update gaan uitbrengen. Dat is het grote nadeel van een navi van een ander merk als de gangbare navisystemen. Deze brengen immers geregeld nieuwe updates. Je ziet dit probleem bij meer Becker-clones. De JVC versie bijvoorbeeld heeft ook een oude originele CD (volgens mij ook 2002). Het voordeel van de JVC is dan weer dat je daar moeiteloos de Becker 8.0 op kunt installeren (zolang je geen cd-wisselaar hebt).
Als ik zo de beloftes van de dealer zie en jouw reactie dan denk ik dat het tijd is voor een goed gesprek met de dealer, in de hoop dat je er samen uit komt.