Hi Allemaal,
Ik zit ook met een vraag die al vele malen gesteld is maar voor zover ik heb controleren nog niet voor bovenstaand model.
Ik heb een Espace 2.2DCI TechLine van Jan-2006 en zou graag willen weten welk type/model navigatie systeem er af fabriek in geinstalleerd is.
Alvast bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
Rob
Welk navigatiesysteem zit er in een Espace 2.2DCI jan. 2006?
-
- New Member
-
- Senior Member
Er is naar ik meen eerder gesproken over een Carminat-systeem dat door Xanavi(Japan) zou zijn gemaakt.
Vraag even aan je dealer de schriftelijke bevestiging dat er ook over 5 jaar nog kaartmateriaal voor te krijgen is
Vraag even aan je dealer de schriftelijke bevestiging dat er ook over 5 jaar nog kaartmateriaal voor te krijgen is
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Hoi Rob,
als je een systeem hebt met 'birdview' (3D) beelden heb je inderdaad een Xanavi systeem. Dezelfde wordt geleverd in de Laguna en in verschillende Nissan modellen.
Groeten,
Marnix
als je een systeem hebt met 'birdview' (3D) beelden heb je inderdaad een Xanavi systeem. Dezelfde wordt geleverd in de Laguna en in verschillende Nissan modellen.
Groeten,
Marnix
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-