Is er een update voor de software/taal cd de Carminat Informeé 2.
Ik heb de cd van de versie V27, maar ik heb gehoord dat er nog een latere
software/taalcd is.
Ik heb nu versie V30 in het systeem zonder problemen, maar ik hoorde van iemand die ook V30 heeft, maar dat het navigatiesysteem regelmatig vast loopt. Ik heb nergens last van.
update software/taal cd voor Carminat Informeé 2
-
- New Member
-
- Senior Member
De allerlaatste Systeem Software is versie 2.18
Ook is er een update CD voor de CN CB voor het Bluetooth gedeelte (uitbreiding van compatibele telefoons??)
Van geen van beide updates is bekend dat ze ook maar einige verbetering zouden brengen in bestaande problemen.
Beide systemen zijn dermate degelijk vwb stabilteit van de software dat eigenlijk gesteld mag worden dat als er problemen zijn, dit te wijten is aan een defect, niet aan de software
Waarschuwing:
Denk er vooral om om nimmer een gekopieerde update CD te gebruiken. In 90% van de gevallen gaat het systeem op zwart. Meestal wel op te lossen door het gebruik van een originele cd maar soms lukt het echt niet meer om het toestel aan de praat te krijgen
Ook is er een update CD voor de CN CB voor het Bluetooth gedeelte (uitbreiding van compatibele telefoons??)
Van geen van beide updates is bekend dat ze ook maar einige verbetering zouden brengen in bestaande problemen.
Beide systemen zijn dermate degelijk vwb stabilteit van de software dat eigenlijk gesteld mag worden dat als er problemen zijn, dit te wijten is aan een defect, niet aan de software
Waarschuwing:
Denk er vooral om om nimmer een gekopieerde update CD te gebruiken. In 90% van de gevallen gaat het systeem op zwart. Meestal wel op te lossen door het gebruik van een originele cd maar soms lukt het echt niet meer om het toestel aan de praat te krijgen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Bedankt voor het antwoord. Waar zie ik in het systeem welke versie ik heb? (de laatste is 2.18 )
Hide post links |
-
- Senior Member
Bij een CNI 2 is dat AFAIK alleen te constateren op het moment dat je een andere SW cd inlegt. Dan wordt de aanwezige SW getoond en begint onmiddellijk de update.
Niet doen dus!
Niet doen dus!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-