Meen je dat echt serieus? Lees dan dit draadje nog eens goed door....RSPostma schreef:P.S.JW schreef:: ‹ Select › ‹ Expand ›
Sky zendt nog altijd geen TMC uit. Dat heb ik al de nodige weken geleden geschreven, hoewel sommige anderen daar anders over dachten en beweerden dat Sky wél TMC uitzond. Nee dus
Dat het bij mij wel het geval is, is al genoeg over geschreven dat de Pioneer dat wel kan.
Kort samengevat: wat op dit moment als Sky te zien is, is in werkelijkheid Veronica die de TMC uitzendt.
En hoe het zit met experimenten van Sky met Pay-TMC?
Het harde bewijs dat ze met iets bezig zijn is op die foto's te zien. Als je wilt weten hoe dat precies in elkaar zit moet je ISO 14819-6 Traffic and Traveller Information (TTI) – TTI Messages via Traffic Message Coding – Part 6: Encryption and condition access for the Radio Data System Traffic Message Channel RDS-TMC ALERT C coding er eens op naslaan. Je krijgt die codes alleen via TMC als je daadwerkelijk ergens mee bezig bent.
Daarover is ook al het eea geschreven op dit forum, als ik me goed herinner in een topic van WS of Escape.
Aan de juistheid van wat TE ZIEN was twijfel ik dus niet. Een ontkenning van een Skymedewerker zegt me niet zoveel, daar hebben ze zo hun redenen voor. Laat ze het maar zwart-op-wit zetten, dan kunnen we dat op z'n merites beoordelen.
Overigens, heb jij in dat gesprek gerefereerd aan die plaatjes?
Groet,
JW