Ik ben bezig met het inbouwen van een Philips Carin in een Renault Megane Classic sedan uit 1999. Ik kan echter de pulskabel niet vinden. Op de meeste lijsten komt de megane classic niet voor. Weet iemand waar het kabeltje zit en hoe het eruit ziet?
Alvast bedankt!
Pulsekabel in Renault Megane Classic
-
- New Member
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 aug 2006 16:19
-
- Average Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 01 aug 2006 09:29
puls renault megane
Snelheidsignaal of pulsgevertype
originele pulsgever op versnellingsbak geel;
dTI: MMU rechtsvoor positie 43 grijs (zie opmerkingen!) klokunit zwarte stekker positie 1 grijs;
of radio ISO-stekker positie 1 grijs;
of vanaf 1999 klokunit grijze 30-polige stekker positie 23 grijs (zie opmerkingen)
Wd-indicatie: 5000 pulsen/km
*In de meeste gevallen is het handig de gehele kap van het dashboard uit te bouwen. Dit is erg eenvoudig! De kapjes van de luidsprekers eraf, daaronder 2 boutjes en de bovenkant van het dashboard omhoog en lostrekken. Let op! Houd de klokunit tijdens uit- en inbouwen niet te lang ondersteboven. Er kan siliconenvloeistof voor demping van de meternaalden weglopen. In de meeste gevallen meet je pas een km-puls met lopende motor en de versnelling ingeschakeld!
Heeft de voorruit een paarse gloed dan kun je beter de GPS-antenne onder de achterruit plaatsen i.v.m. verstrooiing van het signaal door metaaldeeltjes in de tussenlaag van de voorruit.
Bij deze weer een hoop info
originele pulsgever op versnellingsbak geel;
dTI: MMU rechtsvoor positie 43 grijs (zie opmerkingen!) klokunit zwarte stekker positie 1 grijs;
of radio ISO-stekker positie 1 grijs;
of vanaf 1999 klokunit grijze 30-polige stekker positie 23 grijs (zie opmerkingen)
Wd-indicatie: 5000 pulsen/km
*In de meeste gevallen is het handig de gehele kap van het dashboard uit te bouwen. Dit is erg eenvoudig! De kapjes van de luidsprekers eraf, daaronder 2 boutjes en de bovenkant van het dashboard omhoog en lostrekken. Let op! Houd de klokunit tijdens uit- en inbouwen niet te lang ondersteboven. Er kan siliconenvloeistof voor demping van de meternaalden weglopen. In de meeste gevallen meet je pas een km-puls met lopende motor en de versnelling ingeschakeld!
Heeft de voorruit een paarse gloed dan kun je beter de GPS-antenne onder de achterruit plaatsen i.v.m. verstrooiing van het signaal door metaaldeeltjes in de tussenlaag van de voorruit.
Bij deze weer een hoop info
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 724
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 780
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2280
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 605