Ik heb net een Renault Laguna gekocht van 2003 met een kleurenscherm navigatiesysteem. Ik ben benieuwd of iemand het OS van Carminat wel eens ge-updated heeft. Ik heb nu de versie zonder spelfouten in het beginscherm
Ik heb gehoord dat NAV6 ook al uit is, past deze dan ook in mijn Laguna? Heeft iemand hier ervaring mee?
Want ik zou graag willen kunnen navigeren op postcode.
Groeten,
Jan Marcel
OS-Update carminat in Laguna 2003
-
- New Member
-
- Senior Member
Met je vraag impliceer je eigenlijk een beetje dat de vorige eingenaar 4 jaar lang zo suf is geweest om z'n systeem niet te laten updaten. Dus dat moet nu gebeuren?
Het gemonteerde systeem is een zgn NAV5 en ik heb nog niet eerder gehoord dat met dit systeem postcode-invoer mogelijk zou zijn. Maar wel met NAV5 4.61 van begin 2003, en dat is de laatste versie dacht ik. De NAV5 3.76 is de eerste die TMC mogelijk maakt.
Je kunt onder Instellingen, Systeeminformatie zien welke SW versie je nu hebt.
Ik meende dat de NAV6 v2.0 bestemd was voor het Informée II systeem (NAV6), maar dat is met de nodige reserve.
Ik weet dat verschillende mensen dit geprobeerd hebben. In het gunsigste geval werd de CD uitgespuugd. Andere meer serieuze problemen zijn eerder te verwachten.
Het gemonteerde systeem is een zgn NAV5 en ik heb nog niet eerder gehoord dat met dit systeem postcode-invoer mogelijk zou zijn. Maar wel met NAV5 4.61 van begin 2003, en dat is de laatste versie dacht ik. De NAV5 3.76 is de eerste die TMC mogelijk maakt.
Je kunt onder Instellingen, Systeeminformatie zien welke SW versie je nu hebt.
Ik meende dat de NAV6 v2.0 bestemd was voor het Informée II systeem (NAV6), maar dat is met de nodige reserve.
Ik weet dat verschillende mensen dit geprobeerd hebben. In het gunsigste geval werd de CD uitgespuugd. Andere meer serieuze problemen zijn eerder te verwachten.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-