Heb je een iconen systeem, of een volledige weergave van het kaartmateriaal ?
Indien je een volledige weergave van het kaarmateriaal hebt, heb je een VDO gebasseerd systeem, waarbij het 1 tot 4 uur van de spanning afhalen van het systeem kan helpen. Het is niet 100% VDO dan, er zit ook een behoorlijk percentage Renault in.
(zeer grote kans dat veel storingen zijn terug te vinden via de storingstabel van VDO)
Bij een Iconen weergaven, heb je een Becker gebasseerd systeem, waarbij ik je alleen kan doorverwijzen naar de rubriek Becker, al moet hier de kanttekening geplaatst worden, dat Becker wel de basis geleverd heeft, doch Renault daar in geknutseld heeft.
(mogelijk zijn veel storingen zijn terug te vinden via de storingstabel van Becker)
Al bij al blijf ik geloven in een lichtpuntje, het systeem gaat echt niet zo rap kapot, zowel Becker als VDO hebben een hele grote ervaring in systemen, en ook met spanningspieken enzo, denk ik zelfs dat Becker daar een stapje in voor is gezien hun expertise met radio's.
Met een VDO heb ik (overigens ook in een Renault ingebouwd, maar niet ter zake doende) ook iets dergelijks meegemaakt.
Systeem werkt weer perfect, zonder reparatie (wel een tijd mee bezig geweest, wou het al de deur uitschoppen!)
(topic :
viewtopic.php?t=3086 )
wmp op pagina 2 in bovenvermelde topic schreef:
Geplaatst: Di Nov 16, 2004 11:00 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Nou, uitgang geeft keurig 5 volt aan, maar welke antenne ik ook probeer....geen satelieten.
Schoot mij net iets anders te binnen, ik heb aan de accu zitten prutsen, en daarbij is de min-pool een paar keer heel snel achter elkaar (tijdens het losdraaien ervan) los-vast gegaan, ergo, een immitatie wisselspanning dus.
Zou hierdoor de pc van slag kunnen zijn geraakt ?
Wellicht moet ik de software opnieuw laden ?
Er staan nog steeds geen foutcode's in het systeem.
Oja, als extra bonus is ook de TMC box nu uitgevallen....
(de werkende oplossing bleek door gedurende 4 uur (minder kan ook? 3/4uur was in elk geval niet genoeg) de stekkers uit het systeem te halen)