Gisteren net een Laguna 2.2. DCI Grand Tour full options uit 2003 gekocht, waarin inderdaad een navigatie systeem zit, evenals een ingebouwde telefoon (motorolla).
Ik ben blij te lezen dat het nav systeem van de Laguna goed werkt, heb zelf altijd een tom-tom gehad.
Zijn deze systemen vergelijkbaar? Werk de laguna met CD's of met een ander systeem ( heb de auto nog niet, maar wil me graag inlezen). Hoe blijft het kaartmateriaal up-to-date?
Heb zelf een t-mobile MDA moet ik nu iedere keer het simmetje overzetten, of is het gewoon het handigste een tweede simkaart te bestellen?
Laguna 2003, info gevraagd
-
- New Member
-
- Senior Member
TinekeP
In het geval je nieuwe vragen hebt is het handiger een nieuw topic te openen ipv door te gaan bij een andere draad.
Maar zelfs met een "Pijltjes"-systeem á la Becker ben je beter af dan met TT.
Kaartmateriaal blijft niet up to date maar moet je zelf steeds vervangen, en daar hangt een prijskaartje aan.
Edit Mod: Topic is gesplitst
In het geval je nieuwe vragen hebt is het handiger een nieuw topic te openen ipv door te gaan bij een andere draad.
Dat lijkt me wel! Het is bovendien gratis voor abonnementhouders!of is het gewoon het handigste een tweede simkaart te bestellen?
Ze doen aleebei wat ze beloven maar TomTom haalt het niet bij een Carminat, mits het een kaartnavigatiesysteem is.Ik ben blij te lezen dat het nav systeem van de Laguna goed werkt, heb zelf altijd een tom-tom gehad.
Zijn deze systemen vergelijkbaar
Maar zelfs met een "Pijltjes"-systeem á la Becker ben je beter af dan met TT.
De nieuwste systemen werken met een DVD voor heel Europa, de oudere met CD's per land.Werk de laguna met CD's of met een ander systeem ( heb de auto nog niet, maar wil me graag inlezen). Hoe blijft het kaartmateriaal up-to-date?
Kaartmateriaal blijft niet up to date maar moet je zelf steeds vervangen, en daar hangt een prijskaartje aan.
Edit Mod: Topic is gesplitst
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-