Vraagje; i.v.m. de diefstal gevoeligheid van de RNS systemen heb ik nu een 1dins Becker Traffic Pro 7945 (vrijwel gelijk als de Becker Cascade) in een Golf VI ingebouwd. De Becker heeft in het menu ook een keuze voor extern, iPod, CD-wisselaar en Aux. Het apparaat werkt verder prima (radio, CD, Navigatie en telefoon) MAAR:
- bestaat er een mogelijkheid de stuurbediening aan te sluiten en werkend te krijgen;
- kan de aanwezige van fabriek af Multimedia-box met iPod kabel in de armsteun worden aangesloten?
Ik heb wat kabels en kastjes opgezocht, maar heb twijfels of dat allemaal gaat werken:
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... avigatie/
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/sho ... nterface/
Losse iPod kabels heb ik ook gevonden, maar ik wil juist de Multimedia-box aansluiting in de armsteun gebruiken.
De VW dealer te A'dam wil dit wel uitzoeken maar vraagt 108,- per uur, met een planning van minimaal 2 uur..... en dat is zonder de onderdelen.
Aansluiten VW stuurbediening en Multimediabox (iPod)
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Aansluiten VW stuurbediening en Multimediabox (iPod)
Er bestaat geen enkele mogelijkheid om de VW specifieke MM Box aan te sluiten op de 7945
En waarom koop je een 7945 waarvoor, zoals het eruit ziet, waarschijnlijk geen updates meer komen?
En waarom koop je een 7945 waarvoor, zoals het eruit ziet, waarschijnlijk geen updates meer komen?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
-
- Senior Member
Die 5.2 is niet recent maar een bugfix voor enkele modellen waar de 5.0 en de 5.1 niet werkten
De bijbehorende kaarten zijn niet geupdate maar nog steed de oude zooi met een database van Q4-2009
De bijbehorende kaarten zijn niet geupdate maar nog steed de oude zooi met een database van Q4-2009
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Voor mijn gebruik is dat voldoende. Vragen m.b.t. de stuurregeling en aansluiting iPod staan nog, iemand?
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 734