Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
In mijn Citroen Xsara zit een VDO Dayton 5100 ingebouwd. Tot op heden heb ik het systeem zonder problemen gebruikt, echter sinds een paar dagen heb ik geen geluid. Ik heb de snoertjes aan de achterzijde nagekeken maar die zitten goed, ook de instellingen in het menu zijn goed.
De plug van de monitorkabel. Even een paar keer erin en eruit
Instellingen van de monitor zelf. Drie toetsen bovenop gelijktijdig indrukken en instellingen kunnen worden gewijzigd.
De volume-instelling hier is volkomen onafhankelijk van die met de afstandsbediening
Controleer bij Instellingen-Volume-Gesproken Info of daar wel een groen vakje staat
Controleer daar ook of GALA en volume zelf wel goed staan ingesteld
Controleer door het drukken van + en - of er Harder/Zachter wordt gezegd
Vrijwel altijd zijn dit soort plotselinge verschijnselen te wijten aan gepruts met de instellingen!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
In dat geval zul je moeten aannemen dat de PC5100 is overleden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hallo ik heb een probleem met de kabel die in de monitor (beeldscherm) gaat de kabel is er uit getrokken uit de steun wie kan mij helpen heb alles los zit alleen met de kleuren 2x rood.zwart.wit.blauw.
Goeie middag,
Hier een vraag wat ik met m'n nav computers aan moet ik heb nu 2 x 5100 en 3 x 5000 en allemaal dezelfde kwaal dat het aanwijzertje ( cursor ) niet midden op het scherm blijft maar aan de wandel gaat en dan weer ergens anders opduikt...
Ik ben nieuw hier en heb dringend hulp nodig.
Vandaag probeerde ik de nieuwe firmware update uit te voeren.
Nadat het gelukt was, startte ik mijn auto, hij begon weer met de update en toen ik hem uitzette kreeg ik hem niet meer...
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem dat ik al meerdere keren voorbij heb zien komen maar waar ik nog geen oplossing voor voorbij heb zien komen.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb een bmw 318 gekocht met vdo dayton ingebouwd. Deze heeft het...
ik heb een navman f10 (X11-15302) zodra ik mijn oplader zowel de auto als de laptop aansluit krijg ik een beeld van een laptop naar de navi dus kan hem niet gebruiken in de oplaadstand wie weet er raad?
door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
Goedendag,
Ik heb in 2014 mijn RNS300 laten vervangen door een RNS510 (in mijn Passat van eind 2008). Meteen vanaf het begin werkte de stuurwiel-bediening niet goed en ben ik nog een keer bij de firma (Track Motion Apeldoorn) terug geweest. Nu kan...
Sinds deze week ben ik in bezit van een nieuwe Tiguan met een Discover Media systeem. Nu ben ik aan het worstelen met de WLAN verbinding van dit ding. Ik heb een Mifi kastje in de auto liggen voor een data verbinding. Echter elke keer...