Ik heb een gebruikte set 6000 met 5000 pc. Hiervoor heb ik meerdere CD roms van div. landen gebrand (foei, stout). Alles nu aangesloten, alleen spuugt mijn pc 5000 de cd roms uit. Betekend dit dat hij geen gebrande slikt of iets anders ?
Hoe weet ik of mijn pc een update nodig heeft en welke update hij nu heeft ?
Hoe kan ik hem/haar updaten ?
Hoor graag zsm
software PC5000
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Ik denk dat deze beter geplaatst had kunnen worden bij VDO
over gebrande cd's, als je zelf het origineel hebt en je maakt een copy voor jezelf is dat geen probleem hier, maar is het anders ........ daar doen wij hier niet aan (lees ook het regelement)
de softwareversie kan je zien bij systeemconfiguratie en daar staat een getal achter sw versie
op dit moment is de laatste softwareversie 7.6, als je een lagere dan 7.6 hebt kan je de laatste kopen en laden op je systeem , of wachten op de volgende navigatiemeeting , daar is hij zeker aanwezig
Topsport
over gebrande cd's, als je zelf het origineel hebt en je maakt een copy voor jezelf is dat geen probleem hier, maar is het anders ........ daar doen wij hier niet aan (lees ook het regelement)
de softwareversie kan je zien bij systeemconfiguratie en daar staat een getal achter sw versie
op dit moment is de laatste softwareversie 7.6, als je een lagere dan 7.6 hebt kan je de laatste kopen en laden op je systeem , of wachten op de volgende navigatiemeeting , daar is hij zeker aanwezig
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dit topic is nu inderdaad verplaatst naar VDO, daar hoort het in principe thuis.
Let wel, in principe, het kan ook naar een andere plaats gaan, indien blijkt dat het een vraag betreft die gaat over CD's waarvan de eigenaar niet in het bezit is van het origineel.
Derhalve hierbij de vraag aan Cuzoen of de originele CD's het wel correct doen.
Let wel, in principe, het kan ook naar een andere plaats gaan, indien blijkt dat het een vraag betreft die gaat over CD's waarvan de eigenaar niet in het bezit is van het origineel.
Derhalve hierbij de vraag aan Cuzoen of de originele CD's het wel correct doen.
Hide post links |
-
- Starting Member
cd
Nog niet geprobeerd. Kan morgen eventueel kijken.
Overigens is de SW versie 0680, voor wat het waard is. Hoe kom ik aan een update ?
Overigens is de SW versie 0680, voor wat het waard is. Hoe kom ik aan een update ?
Hide post links |
-
- Senior Member
jij hebt dus software 6.8, de sw 7.6 is te koop voor € 49 bij diverse inbouwstations en dealers.
hierdoor wordt het systeem iets sneller en je hebt meer mogelijkheden o.a. de exacte snelheid op je scherm tijdens navigatie.
of wachten op de eerstvolgende navigatie-dag
Topsport
hierdoor wordt het systeem iets sneller en je hebt meer mogelijkheden o.a. de exacte snelheid op je scherm tijdens navigatie.
of wachten op de eerstvolgende navigatie-dag
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
Hide post links |
-
- Senior Member
BTW Zijn er alweer stemmen om nog dit jaar een tweede navigatiedag te plannentopsport schreef: of wachten op de eerstvolgende navigatie-dag
Topsport
Zolang het maar niet in juli tot half augustus is dan vindt ik alles best.
Enne, o, ja nog wel in de zomer dan
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0