Hallo,
mijn vader heeft een Corolla Verso uit 2002 als ik mij niet vergis. Nou wilt hij zijn navigatie software laten updaten. Maar om te weten welke software ik moet zoeken moet ik natuurlijk eerst weten welk type navigatie er in zijn auto zit. Is hier een manier om achter te komen?
Als ik op http://www.toyota-mapupdates.eu/ kijk dan lijkt het op een Generation 00 DVD System of Generation 01 DVD System. De DVD die er standaard bij zit heeft het nummer: 86271-24120.
Graag zou ik weten waarop ik nu moet zoeken om de juiste software te vinden.
Alvast bedankt.
Navigatie Corolla Verso
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Navigatie Corolla Verso
Dat systeem is een TNS300
De huidige update bestaat uit 3 DVD's voor geheel Europa en deze "verandert" het systeem in een TNS310.
Daar merk je overigens helemaal niets van
Updaten is simpel: Stoel naar voren en klep open. Schuifje naar links en de DVD komt eruit. Nieuwe DVD erin en klaar
De huidige update bestaat uit 3 DVD's voor geheel Europa en deze "verandert" het systeem in een TNS310.
Daar merk je overigens helemaal niets van
Updaten is simpel: Stoel naar voren en klep open. Schuifje naar links en de DVD komt eruit. Nieuwe DVD erin en klaar
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Dankjewel voor je reactie.
Ik heb vandaag deze DVD's gedownload en geprobeerd. De software start netjes op maar om 1 of andere reden kan ik niet meer de knoppen vinden om een route te plannen. Ik zie wel mooi de nieuwe kaart en de GPS werkt ook prima.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Ik heb vandaag deze DVD's gedownload en geprobeerd. De software start netjes op maar om 1 of andere reden kan ik niet meer de knoppen vinden om een route te plannen. Ik zie wel mooi de nieuwe kaart en de GPS werkt ook prima.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Hide post links |
-
- Moderator
Gedownload ?
Meende dat wanneer je dat bij Toyota bestelde, het in een vijftal dagen fysiek als DVD verzonden word.
Meende dat wanneer je dat bij Toyota bestelde, het in een vijftal dagen fysiek als DVD verzonden word.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- New Member
Ik wou eerst proberen of alles zou werken met een gedownloade versie. Dat werkt blijkbaar niet maar nu weet ik niet of het aan de download ligt of dat ik iets fout doen.
Hide post links |
-
- New Member
Na het lezen van de forumregels blijkt dat ik dit hier niet had mogen posten. Mijn excuses.
Hide post links |
-
- Moderator
ach, je speelt jezelf in de kijker bij de instanties.
Plus dat je waarschijnlijk een corrupt bestandje hebt gebruikt, al dan niet met opzet door iemand op het net gezet, zoals Madonna destijds deed met haar muziek, en dan ineens na 20 seconden keihard "...what the f*ck were you thinking!..." er doorheen.
Slotje dus.
Plus dat je waarschijnlijk een corrupt bestandje hebt gebruikt, al dan niet met opzet door iemand op het net gezet, zoals Madonna destijds deed met haar muziek, en dan ineens na 20 seconden keihard "...what the f*ck were you thinking!..." er doorheen.
Slotje dus.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-