problemen RNS510 en oplossingen

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
wehoo
Junior Member
Junior Member
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 okt 2010 20:08

Re: problemen RNS510 en oplossingen

Bericht door wehoo »

En als je er eens de officiële SW1300 firmware op zet. Dat is de laatst uitgekomen firmware voor de B-versie. Hierna is je B-versie up to date met de 26xx software voor de C-versie. Uitgezonderd spraakbesturing.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mikki101
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mei 2010 20:23

Re: problemen RNS510 en oplossingen

Bericht door Mikki101 »

Ik heb een vraag over de dag / nacht setting van de kaart.

Als ik hem op automatisch zet, dan gaat de kaart op nacht als ik mijn licht aanzet. Maar als het bv mistig is en ik rijd met licht aan overdag wil ik graag mn kaart op dag hebben. Nu gaat hij dan op de nacht stand.

Vanzelfsprekend kan ik hem handmatig op dag zetten, maar ik weet (bijna) zeker, dat voor de updates etc. mijn RNS de kaarten op nacht zette, als het buiten donker werd. Dus niet afhankelijk van mijn lichtschakelaar.

Is dit nog steeds mogelijk ?

Alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Duim2
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2011 22:35

Re: Skoda Columbus crash software downgrade

Bericht door Duim2 »

emielvanham schreef:
Neptukker schreef:Ik heb de Firmware van mijn Skoda Columbus (=RNS 510, modeljaar 2009) eerst geupgrade naar 268* om nadien (er werkte wat niet) te downgraden naar 266*.
De boel liep vast en is nu "bricked", bij het proberen te laden van firmware krijg ik nu steeds een melding dat de HWvers (hardwareversion) niet te lezen is. Niks werkt niu meer totdat het lukt om firmware correct te laden. Is er een oplossing bekend of weet iemand bij welk bedrijf ik terecht kan?
probleem is dat je nu "te hoog" in je sw stand zit en derhalve niet kan downgraden..

ik kan het wel voor je oplossen als je wilt.
Beste Emiel van Ham,

Onlangs heb ik een 7L6 035 680 A geupdate naar fw versie 2680. Nu treed het Regenburgs probleem op. Ook is het niet mogelijk om met een vas 5052 het systeem te coderen. Zou het door een downgrade naar bijvoorbeeld fw versie 1100 wel weer mogelijk zijn om het systeem te coderen en is het Regenburs syndroom daarmee ook verholpen? Nu het systeem verder goed functioneert vroeg ik mij af of een dergelijke downgrade gezien het bovenstaande wel zinvol is? Mocht zich eenzelfde situatie voordoen als hierboven beschreven wat is dan de oplossing?

MVG

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Navigatie rns510 look
    door Schreur » 18 mei 2017 13:15 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 1620
  • RNS510 GTI V vervangen
    door vtrik » 14 jun 2019 16:27 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 533
  • RNS510 in vw Golf 6
    door FantheMan » 17 okt 2019 07:41 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 587
  • problemen met garmin 450
    door Kleine » 30 apr 2022 20:22 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 356
  • Problemen met mfd2
    door svv1972 » 04 jan 2016 07:17 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 921
  • VDO PN 4000 problemen:
    door wmrail » 11 okt 2015 16:29 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 788
  • problemen met avic3 II
    door retep42 » 31 aug 2015 18:13 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 389

Terug naar “V.A.G”