Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
Het valt me nu pas op dat je er één van de grote drie weggelaten hebt, en wel Blaupunkt
Ik neem aan dat er van de stemmers op "anders" een paar bij zijn die een BP hebben.
Is dit nog op te lossen?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Het valt me nu pas op dat je er één van de grote drie weggelaten hebt, en wel Blaupunkt
Ik neem aan dat er van de stemmers op "anders" een paar bij zijn die een BP hebben.
Is dit nog op te lossen?
Groet,
JW
ik heb geprobeerd Blaupunkt erbij te zetten en het typefoutje te herstellen, lukt mij helaas niet.
heb wel een pb gestuurd naar een Global Moderator, misschien dat deze het wil/kan veranderen
topsport schreef: ik heb geprobeerd Blaupunkt erbij te zetten en het typefoutje te herstellen, lukt mij helaas niet. heb wel een pb gestuurd naar een Global Moderator, misschien dat deze het wil/kan veranderen
Kennelijk is dat gelukt; ik zie Blaupunkt er nu bij staan
grtz,
Edwin
Just remember, if the world didn't suck, we'd all fall off.
Hi beste mensen
Ik heb een garmin oregon 450 al meerdere jaren en ben hier uitermate tevreden van
Gebruik die voornamelijk voor wanderen en fietsen
Nu onlangs is er een hobby bijgekomen
Dit is namelijk geocachen
Vind dit echt superleuk en je...
Het fijne van navigatie systemen is dat zij de aankomsttijd kunnen berekenen, deze prognose wordt berekend door de gangbare snelheden door te rekenen. Nu rijden wij veel met caravan en hierbij liggen de gemiddelde snelheden een stuk...
Ik heb een Peugeot 508 uit 2013. Vorige maand heb ik mijn navigatiesysteem up laten daten dat is helemaal goed gegaan.
Ook de flitspaleninformatie werkt goed. Nu zijn er alleen wijzigingen in de flitpalenbestand. Ik heb de meest...
Deze week een mooie VW Golf variant als leaseauto mogen ontvangen. Het is echter niet helemaal duidelijk of er nu een RNS 310 of 315 in zit. Ik heb hierover 2 vragen:
1. Kunnen jullie op basis van onderstaande informatie aangeven...