Enige tijd geleden verving ik mijn bestaande telefoonmodule 7P6 035 730D door een nieuwe "Premium telefoonmodule 5N0 035 730D" voor de RNS-315.
Wanneer ik muziek (Bluetooth-Audio) afspeel via “Externe Sim Modus” dan kan ik uiteraard mijn GSM niet gebruiken om de muziek te bedienen, omdat deze dan in “Externe Sim Modus” staat, ook gaat dit zelfs niet, wanneer de GSM niet in de “Externe Sim Modus” staat
Ik vroeg me af of de SPRAAK-bediening van de Bluetooth-Audio over de “Externe Sim Modus” kan gecodeerd worden
Of
Ik vroeg me af of de STUUR-bediening van de Bluetooth-Audio over de “Externe Sim Modus” kan gecodeerd worden,
Zodat ik bij het afspelen van Bluetooth-Audio, de muziek toch kan bedienen met, Play, Stop, Prev. Track, Next Track
Dit werkte voorheen wel op mijn vorige module, misschien dat dit nog moet geactiveerd/gecodeerd worden?
Bij de vorige telefoonmodule 7P6 035 730D, kon ik de muziek bedienen via spraak en met de commando’s (Music, Play, Next Track, Stop, enz…)
Geen bediening/besturing van Bluetooth Audio?
-
- Average Member
-
- Average Member
Re: Geen bediening/besturing van Bluetooth Audio?
Iemand die me kan zeggen hoe de Bluetooth Audio kan bediend worden met deze module "5N0 035 730D"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
Ik denk dat diegene die dat kan, nog even op vakantie is. Of eigenlijk, weet het vrij zeker
Succes = vaker opstaan dan je valt
Hide post links |
-
- Average Member
Niemand hier die.....
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0