Beste Moris,
Mijn situatie :
Volkswagen Passat 2011. RNS 315 + BT.
Kan perfect handsfree bellen en zelfs audio over BT streamen, maar zie het telefoon menu niet in de boordcomputer en beschik blijkbaar niet over de voice command controle ?
ENig idee wat er bij mij loos is ? Jij hebt blijkbaar al een deel van de weg afgelegd ?
Mvg en alvast bedankt,
Fred
Welk onderdeel voor RNS-315?
-
- New Member
-
- New Member
Re: Welk onderdeel voor RNS-315?
Hallo Fred
Er is niks aan de hand. dit is het maximale wat je uit je RNS315 BT kunt krijgen. Wil je wel gegevens in je boordcomputer zul je een andere bt unit moeten nemen.
grt
Er is niks aan de hand. dit is het maximale wat je uit je RNS315 BT kunt krijgen. Wil je wel gegevens in je boordcomputer zul je een andere bt unit moeten nemen.
grt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
De oplossing is een BT telefoonmodule “7P6 035 730 D” laten plaatsen en laten coderen.fclement schreef:Beste Moris,
Mijn situatie :
Volkswagen Passat 2011. RNS 315 + BT.
Kan perfect handsfree bellen en zelfs audio over BT streamen, maar zie het telefoon menu niet in de boordcomputer en beschik blijkbaar niet over de voice command controle ?
ENig idee wat er bij mij loos is ? Jij hebt blijkbaar al een deel van de weg afgelegd ?
Mvg en alvast bedankt,
Fred
Zo krijg je wel een mooi en extra menu te zien op de boordcomputer
En kan je via de knoppen van het stuur wel de telefoonboek, laatste bellers, gemiste oproepen, enz… raadplegen en ook Bluetooth Audio werkt en de knop (microfoon) op het stuur voor de spraakbediening, zal werken
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hide post links |
-
- New Member
Beste Moris,Moris schreef:
De oplossing is een BT telefoonmodule “7P6 035 730 D” laten plaatsen en laten coderen.
Zo krijg je wel een mooi en extra menu te zien op de boordcomputer
En kan je via de knoppen van het stuur wel de telefoonboek, laatste bellers, gemiste oproepen, enz… raadplegen en ook Bluetooth Audio werkt en de knop (microfoon) op het stuur voor de spraakbediening, zal werken
Ik heb een Sharan NF7 (nieuw model, Belgische dealer) met RNS 315 en Pack Businness Blue (MF stuur, bluetooth). Ik was dus ook van het gedacht dat de telefoon volledig via het MF stuur en boordcomputer te bedienen zou zijn, temeer in de Belgische optielijst geen andere BT kit aanwezig is. Niet dus. Ik heb jouw posts en oplossing gelezen. Mooi !
Ik vroeg mij af : heeft jouw dealer dit volledig gratis vervangen of heb jij de module betaald en heeft de dealer het gratis geplaatst ? Heb jij de module in Duitsland/Nederland moeten aankopen of heeft jouw dealer dit gedaan ? Ik heb een afspraak bij mijn verkoper volgende week om dit probleem te bespreken.
Heb jij trouwens weet of enkel de module 7P6 035 730 D aan de bestaande kabels van de standaard BT-kit moet aangesloten worden of moeten ook de kabels vervangen worden (volledige kit) ?
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 6657