Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een VDO Dayton MS4100 systeem en zou graag de software updaten, nu heb ik de software update MO4230 maar die is dus voor de MS4200.
Gezien de overeenkomsten tussen de MS4200 en de MS4100 vraag ik me af of ik zonder gevaar de update bij de MS4100 kan uitvoeren met de MO4230 software.
Wie heeft hier kennis over.
Heb het zelf ook gedaan, zorg alleen dat je de spanning niet onderbreekt, misschien wil nog iemand even zeggen dat het gelukt is en dat hat kan.......voor je vertrouwen
Het kan, precies zoals Fransnacht beschrijft, onderbreek onder geen beding de spanning, ga ook niet uit verveling met je lichten oid dergelijks spelen wat een spanningsdip kan veroorzaken. Dit is overigens van toepassing op alle updates van operating software.
Een oud-studiegenoot van mij rijdt tot volle tevredenheid met dit systeem en deze software versie.
Wat late en misschien al overbodige reactie van mijn kant, maar ja, je moet natuurlijk wel in het land zijn om te kunnen reageren. Bij deze dan.
De eerste MO 4130 en 4230 waren volgens mijn info NIET onderling uitwisselbaar.
Later, ergens in de late herfst van vorig jaar is door VDO, onder dezelfde hoofdnaam een versie 3.01 (en later nog de 3.02 of 3.2?) van deze firmware op de markt gebracht die WEL bruikbaar is op beide systemen.
Volgens mijn info moet je deze identificatie op de verpakking kunnen terugvinden.
Begrijp ik het goed uit je antwoord dat de 3.00 versies, dus de eerste versies van de MO 4130 en 4230 WEL onderling uitwisselbaar zijn?
Of had je bij de update afgelopen vrijdag de 3.01 versie, waarover ik dus schreef dat ze inderdaad geschikt zijn voor beide systemen.
ze zijn voor mijn weten, voor de 4100 en 4200 allemaal hetzelfde, alleen voor de ms4050 werkt het niet, die gaat geloof ik tot versie 1.1 terwijl hij eigenlijk ook hetzelfde is.....
Jazeker, een beste vakantie gehad, met alleen onderweg in Frankrijk natuurlijk een negatief kantje omdat TMC niet meer beschikbaar is. Die zit achter de decoder, althans de goeie TMC van V-Trafic via France Inter.
Maar ja da's een ander probleem, dat we via andere wegen proberen op te lossen.
Over de firmware verder pratend, heb jij nog een originele, eerste versie van de MO 4130 of 4230? Moet je toch eens proberen of je daarmee een ander systeem kunt upgraden, dus met de 4130 een MS 4200 en omgekeerd.
Op het duitse Forum heb ik diverse keren gelezen dat 'ie de CD er gewoon uitgooit.
Dat de 4050 niet met deze firmware ge-upgrade kan worden komt omdat de 4050 geen TMC aan boord heeft. En dus kan deze firmware er niet op.
Er zijn nieuwe software updates beschikbaar voor de Kenwood.Ik heb ze op een fat32 geformatteerde usb stick gezet en deze op het apparaat aangesloten maar de software wordt niet herkend.Wat doe ik verkeerd?
Wellicht een Grundig M5 gebruiker welke de software/firmware update Mireo Versie 4.7.5 naar Versie 4.7.8
succesvol heeft afgerond en mij hierbij op weg kan helpen. Mijn huidige geïnstalleerde kaarten: 201406,
update is beschikbaar voor kaarten...
Is er iemand die mij kan helpen aan software/kaarten voor een MS 4100 ik heb de radio gekocht maar er zaten geen cd's bij de foutcode is dan ook plaats juiste cd. Beetje jammer dat weer wel.
ps ik woon in Bolsward en wil ze wel komen ophalen tegen...
Ik heb sindskort een MS2010 maar deze vind wel satellieten maar verkrijgt geen fix. Ook niet bij 4 of meer satellieten.
Nu wil ik de firmware updaten/herstellen maar kan nergens geschikte software vinden. Kan iemand hier mij hier...
Beste mensen,
De RoadNavigator RN300 van Action is een best apparaat voor z'n prijs, maar ik mis toch wat eigenschappen. Het systeem draait op Mireo maar is het mogelijk om er een andere software op te laten draaien, bijvoorbeeld dat van TomTom of...
Ik heb een Pioneer F920BT.
Deze logt ritten op een SD.
Ik weet dat er software is om dit uit te lezen,echter ben de naam ervan kwijt.
DE bestands extensies is LTB.
Heeft iemand enige idee om welke software dit gaat, of waarmee ik dit kan...
Ik ben op zoek naar recente iGO GPS software speciaal voor campers incl. recente kaarten van Europa en Poi's van camperplaatsen en campings in Europa. We komen net terug van onze vakantie trip door Kroatië, Slovenië, Oostenrijk en...