Ik ben nieuw op dit forum..
Heb een vraagje.
Ik bezit een DIN1 navigatieset(met DVD/TV/Radio) merk Chinavasion
Met een losse GPS ontvanger aangesloten via een mini-din plug(lijkt op een s-vhs stekker)
Ik krijg echter steeds een te zwak GPS signaal.
Waar ik de ontvanger ook neer leg(ook op dak geplaatst geeft niet genoeg sterkte)
Nu vroeg ik me af of misschien de ontvanger defect is....of wellicht het navigatie systeem
Weet iemand raad...(ja...een nieuwe Pioneer kopen..maar dat is niet mijn vraag)
Of kent iemand een bedrijf die dit ou kunnen checken?
Graag jullie hulp
geen GPS signaal
-
- New Member
-
- Moderator
Re: geen GPS signaal
In welke omgeving probeer je het uit ?
Tussen hoogbouw, of onder bomen, of onder bomen tussen hoogbouw
Hoe is bijvoorbeeld de ontvangst op/langs de snelweg (je kunt bijvoorbeeld proberen op parkeerplaats benzinepomp)
Chinavasion noemen ze een B-ware merk, op z'n Engels een dubbelwoord en dat is het ook. Enerzijds B-klasse spul, anderzijds ook Beware (opgepast) .
Het past in dezelfde categorie als dealextreme.com, ongekende lage prijzen voor aparatuur wat doet wat er staat, en daar houd het precies mee op, eenmaal in gebruik werkt het allemaal maar net.
Tussen hoogbouw, of onder bomen, of onder bomen tussen hoogbouw
Hoe is bijvoorbeeld de ontvangst op/langs de snelweg (je kunt bijvoorbeeld proberen op parkeerplaats benzinepomp)
Chinavasion noemen ze een B-ware merk, op z'n Engels een dubbelwoord en dat is het ook. Enerzijds B-klasse spul, anderzijds ook Beware (opgepast) .
Het past in dezelfde categorie als dealextreme.com, ongekende lage prijzen voor aparatuur wat doet wat er staat, en daar houd het precies mee op, eenmaal in gebruik werkt het allemaal maar net.
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 2