Menno,
Zoals je misschien op het
Xantia Forum hebt gelezen, vergelijk ik momenteel een aantal DIN-navigatieystemen. JW wees mij daarbij op het bestaan van dit navigatieforum. Ik zie dat mijn vraag eerder door jou hier is gesteld. Wat is tot nu toe jouw ervaring met de Indianapolis 7923?
Ik heb in een Excelsheet een overzicht gemaakt van enkele pro's en contra's van de:
- VDO Dayton MS 4150 RS MP3
- Pioneer ANH-P10MP
- Becker Indianapolis 7923
- Blaupunkt Travelpilot E2R
- Alpine Ina-n333r
De Travelpilot E2R lijkt interessant vanwege de goede prijs/kwaliteit-verhouding, de VDO vanwege het C-IQ systeem (ik ben het grootste deel van het jaar in Nederland), de Pioneer combineert zeer goed geluid met een goede navigatie (al schijnt het apparaat tijdens gebruik nogal veel warmte te ontwikkelen en moet de ventilor erg zijn best doen), de Indianapolis vanwege de combinatie van navigatie en een goed tuner/cd-deel (maar wel Navtec). De Alpine heb ik weggestreept onder meer omdat inbouw van dit apparaat het meest prijzig zou zijn, als ik de informatie op dit forum correct interpreteer.
Dus: laat mij graag even weten hoe de Indianapolis jou bevalt. En misschien kan je laten weten waarom voor jou de andere kandidaten af zijn gevallen op 3 juni dit jaar. Dank!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.