Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
we hebben een nieuwe auto en in de oude auto zat een VDO-Dayton MS5000 navigatiesysteem en die hebben we er uitgehaald en weer ingebouwd in een renault twingo maar hij doet het alleen als ik het knopje om de cd eruit te halen lang indruk dan gaat ie even aan en als ik het knopje los laat gaat hij meteen weer uit ik heb ook een paar dingen niet aangesloten omdat ik niet weet waar het aangesloten moet worden het draadje voor de KM teller het is een zwart wit draadje. Omdat ik ook niet zeker weet of alles echt goed is aangesloten zou ik het graag nog even willen controleren met een aansluitschema maar hoe kom ik aan zo'n schema kunnen jullie mij er een sturen a.j.b.
gr johan
Okey nu heb ik het aansluitschema voor de VDO-Dayton MS 5000 maar waar moet ik het km kabeltje aansluiten het is een zwart-wit draatje maar waar moet ik die aansluiten in de auto? help mij ajb
Nu het eerste probleem opgelost is, en je het aansluitschema hebt, toch maar even een verwijzing naar de knoppen op deze site.
Op de hoofdpagina van de NavigatieHelpSite vind je een aantal links, ook naar pulssites. Eén daarvan is PETRI, waar je na enig doorklikken de volgende link vindt voor Renault en z'n Twingo http://www.petri.de/cgi-bin/petri.cgi?k ... %2fRenault
We horen wel of je gevonden hebt wat je zoekt.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Ik ben sinds een tijdje weer gebruik gaan maken van de in mijn BMW ingebouwde MS5000. Deze is echter niet helemaal up to date.
Is er iemand die nog een CD'tje met de laatste software heeft liggen?
Ik woon in Geertruidenberg maar vind...
Ben in bezit van een Saab 9-5 Aero uit 2000
Ook mijn MS5000 is sinds 2 weken plotseling de weg kwijt.
8 jaar na behoren gewerkt, nooit problemen gehad.
Gisteren en vandaag alles geprobeerd.
Andere GPS antenne...
Hallo ik heb een probleem met de kabel die in de monitor (beeldscherm) gaat de kabel is er uit getrokken uit de steun wie kan mij helpen heb alles los zit alleen met de kleuren 2x rood.zwart.wit.blauw.
Hello, I bought Peugeot 407 SW with VDO Dayton pc5200. When I turn on engine every time appear this message. I have to click OK with remote controller, and after that I have to navigate to menu MAP.
My question is:
Can I turn off Attention message,...