Ik heb een passat van februari 2010 met een RNS 510. Inmiddels weet ik dat er kaarten in geïnstalleerd staan van de versie 6.1. (SW 7074)
Het nav systeem is echter niet betrouwbaar. Soms heeft hij maar één huisnummer in een straat waar er 69 zijn. soms kent hij een plaatsnaam niet. Soms kent hij een straat niet terwijl deze wel op de kaart verschijnt als je in de buurt komt. Het komt ook voor dat ik twee straten verder gestuurd wordt dan de straat waar ik moet zijn en dan vertelt "mevrouw"dat ik het doel bereikt heb en dat het links van mij ligt. Op snelwegen wordt in eens gezegd dat ik links moet aanhouden terwijl er in geen velden of wegen een afrit is of ook maar geweest is. op een andere snelweg wordt mij aangeraden om rechtaf te gaan met een doelnaam die echter bereikt kan worden als je rechtdoor gaat.
Mijn dealer weet er geen raad mee en heeft naar zeggen een maand geleden het nieuwste kaartmateriaal geladen.
Kan iemand licht op deze zaak laten schijnen. Ik word er horendol van.
Wiebe
probleem navigatie met RNS 510
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: probleem navigatie met RNS 510
Wat jij hier beschrijft is absoluut niet normaal voor dit toestel dat juist buitengewoon betrouwbaar kan en moet navigeren.
Als jouw dealer beweert het nieuwste kaartmateriaal te hebben geïnstalleerd zou ik hem even aanspreken want het nieuwst is versie 7.0 welke wordt aangegeven als 7333 (West Europa)
Misschien dat hij je beter kan voorzien van een andere FW versie of deze althans nieuw inspelen om te zien of het probleem blijft bestaan. Maar het meest waarschijnlijk acht ik een fout in het toestel zelf en de dealer zou dan onder garantie de gehele unit moeten vervangen
Als jouw dealer beweert het nieuwste kaartmateriaal te hebben geïnstalleerd zou ik hem even aanspreken want het nieuwst is versie 7.0 welke wordt aangegeven als 7333 (West Europa)
Misschien dat hij je beter kan voorzien van een andere FW versie of deze althans nieuw inspelen om te zien of het probleem blijft bestaan. Maar het meest waarschijnlijk acht ik een fout in het toestel zelf en de dealer zou dan onder garantie de gehele unit moeten vervangen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: probleem navigatie met RNS 510
dag Gerritje,
Ga maandag naar mijn dealer met het verhaal en ben benieuwd wat ze zeggen.
Ik zal wel even een melding op dit forum doen in dit draadje.
vr. groet,
Wiebe
Ga maandag naar mijn dealer met het verhaal en ben benieuwd wat ze zeggen.
Ik zal wel even een melding op dit forum doen in dit draadje.
vr. groet,
Wiebe
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-