Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Dat kaartje zit midden-onder. Even op drukken en het komt er uit
Groet,
JW
Ik heb er wel een gebruiksaanwijzing bij maar die zegt niets over een SD kaartje.
Ik heb gekeken naar de plaats die je aangaf maar daar is niets om op te drukken zelfs geen "verborgen"vakje.
Waarschijnlijk wijkt mijn systeem af van dat van jou.
Groetjes, opi
sinds kort ben ik eigenaar van een c4 1.6 e-HDI
leuke wagen - rijd lekker al is het start/stop systeem niet altijd te gebruiken - gelukkig kan het uit!
maar de optie ingebouwde GPS vind ik ronduit slecht! (ik plaats zelfs dikwijls mijn tomtom terug).
de resolutie is die van een nintendo van 10jaren terug.
de kaarten zijn niet altijd up to date - de stem begeleiding is soms te laat! de snelheid volgens satelliet signaal ontbreekt! ik geef er geen bal om te weten dat ik boven een brug 5m boven de zeespiegel ben.
eerst vertelde de verkoper iets over ingebouwde HD en daarna ... over een verborgen SD kaart! je kan er blijkbaar niet aan zonder uitbreken:-(
eigen POI inbrengen kan blijkbaar niet.(speedcam's wel)
kortweg - die optie had ik beter niet gekocht!
Als jouw systeem een NG4 Navidrive 3d is dan kun je geen gebruik maken van een SD kaart. Het systeem heeft een intern geheugen waarop de gegevens worden opgeslagen. Ik weet niet of dit HDD of SSD is.
De update vindt dan plaats dmv 2 DVD's
Overigens is de 2010-2011 versie de enige kaartenset van PSA die een beetje recente database heeft
Deze dateert van Q4-2009 terwijl alle andere Q2-2009 als datum hebben
Het installeren van de bestanden met flitspalen kan uitsluitend dmv een USB stick
Installatie-instructie
Log in om SCDB.info met uw Access Key en ga naar Downloadcenter voor Citroën NaviDrive 3D . Druk op knop Downloaden en sla het bestand op citroen-navidrive.zip op uw harde schijf.
Unzip-bestand citroen-navidrive.zip met een geschikt programma - wij raden WINZIP - naar een doelmap van uw keuze op uw computer. U krijgt de map pkgdb en bestand config.nfm.
Kopieer de uitgepakte map en het bestand in de root directory van een lege USB-stick.
Plaats de USB stick in NaviDrive 3D navigatiesysteem en de navigatie-modus.
Ga direct naar het navigatiemenu/Instellingen/Flitspalen en activeer alle opties: "Toon flitspalen op de kaart", "Zichtbare alert" en "Acoustic alert"..
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Kan ik het mee eens zijn
Ik roep echter wel in herinnering dat de TeleTubbie weergave van Kenwood net zo beroerd is en daar noemen ze het "overzichtelijk"
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Ook de eMyWay moet volgens mijn zegsman geupdate worden dmv DVD's
Beste forumleden,
Kunnen jullie mij zeggen of de waarschuwing bij het starten van de navigatie kan uitgezet worden in de software van het kaartje.
Bij het In touch systeem is er een oplossing maar voor mijn SDLA kaartje kan ik niets vinden.
Het...
Waar kan ik zien welke kaarten ik heb ?
Ik heb hem net geupdate maar wil weten of ik nu echt de nieuwste kaarten heb !
Ik heb de update gedraaid en toen hij klaar was gaf hij dat aan, micro sd eruit gehaald en klaar of had ik hem nog...