Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en sindskort trotse bezitter van een Golf VI met een RNS300 systeem. Functioneert prima, maar ik vind het nogal vervelend om steeds CD's te wisselen als ik bijvoorbeeld naar Duitsland ga. Nu heb ik bij de VW-dealer een SD-kaart gehaald wat geschikt is voor het systeem van 4GB (de geschiktheid van de kaart heb ik al nagekeken). Tot zover loopt alles prima. Thuis aangekomen SD-kaart in het systeem en een start gemaakt met het kopieren van de BeNeLux CD naar de SD kaart. Uurtje wachten en klaar is Kees, toch? Niet dus! SD-kaart is op 1 map na, ben even de naam kwijt (iets van NAVPIX ofzo?) helemaal leeg. Ook bij andere CD's kopiert hij de bestanden, maar na het afronden blijkt dre SD-kaart "leeg". Misschien handig om te weten dat muziek op de SD-kaart wel afgespeeld kan worden.
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Doe ik iets fout?
RNS300 en navi CD's
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: RNS300 en navi CD's
Een RNS300 werkt niet met SD kaartjes dus je zult een RNS310 bedoelen
De map navpix hoort geen deel uit te maken van de navigatie
Er staat in de handleiding blz 24 ev heel duidelijk beschreven heo je de inhoud van de CD naar de SD kaart moet kopiëren
Iedere keer als je een CD erin stopt die niet overeenkomt met de inhoud van de kaart hoor je de keuze te krijgen om te kopiëren.
De map navpix hoort geen deel uit te maken van de navigatie
Er staat in de handleiding blz 24 ev heel duidelijk beschreven heo je de inhoud van de CD naar de SD kaart moet kopiëren
Iedere keer als je een CD erin stopt die niet overeenkomt met de inhoud van de kaart hoor je de keuze te krijgen om te kopiëren.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-