Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hallo, ik wil graag een mp3 cd wisselaar op mijn avic-x1. Alleen levert Pioneer die niet. Iemand anders misschien een goede oplossing, bv een ander merk met verloop stekker?
Op een Pioneer toestel past géén andere wisselaar (mp3) , alleen de wisselaars van Pioneer zelf (maar die hebben geen wisselaar mét mp3). verloop van een ander merk voor een Pioneer heb ik nog nooit van gehoord. enigste oplossing is dan de mp3 functie van de AVIC X-1 zelf te gebruiken
of ze moeten in de toekomst met een wisselaar komen die ook mp3 afspeelt
door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
Goedendag,
Ik heb in 2014 mijn RNS300 laten vervangen door een RNS510 (in mijn Passat van eind 2008). Meteen vanaf het begin werkte de stuurwiel-bediening niet goed en ben ik nog een keer bij de firma (Track Motion Apeldoorn) terug geweest. Nu kan...
Ik heb gisteren me bmw 335i coupe bi turbo uit 2007 opgehaald met werkende wisselaar maar lijkt of er geen stroom op zit hij deed het wel maar krijg zelfs me wisselaar er niet uit via onboard menu entertainment geeft ie wel aan bezig met laden maar...
In het kader van de verhuis-opruiming.
Een verhuisdoos vol met VDO Dayton 'spul'
Minimaal 1 werkende MS4200 RS, en een 6 CD wisselaar.
Afhalen te Amersfoort.
Ik heb onderlaatst een auto gekocht met daarin een Avic-X1 systeem, dit dateert waarschijnlijk uit 2004. Nu ben ik op zoek naar een installatie cdrom want er is een nieuwe accu geplaatst en alles is weg. Is er iemand die mij kan helpen?
Ik heb onderlaatst een auto gekocht met daarin een Avic-X1 systeem, dit dateert waarschijnlijk uit 2004. Nu ben ik op zoek naar een installatie cdrom want er is een nieuwe accu geplaatst en alles is weg. Is er iemand die mij kan helpen?
Hallo ik heb sinds kort een pioneer avic x1 ingebouwd.
Bij deze radio zat geen navigatie disc deze beeld via marktplaats en gekregen maar nu geeft hij aan gelieve juiste disc in te voeren.......reading error.
Wie o wie kan mij hier mee helpen??