Ik ben Tim uit Schilde en sindskort trotse bezitter van een Golf 6 BM 1.6TDI.
Echter zit ik met een VERSCHRIKKELIJK probleem.
Ik heb zo een parkeercamera-embleem gekocht van kufatec icm zo een multimedia interface van kufatec maar het ding werkt voor geen meter. :'(
Na het incoderen zegt die dat er geen achteruitrijcamera beschikbaar is.
De AV-ingang blijft ook grijs waardoor ik denk dat de MMI ook niet word herkend.
Ik ben volledig ten einde raad want in men vorige wagen (skoda superb) heb ik ook al een keer zo een parkcamera willen zetten maar ook wederom wilde die niet werken
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik heb ook een OPS systeem met sensoren voor en achter.
Ik heb ergens gelezen dat dit kufatec systeem niet zou samen gaan met die achteruitrijcamera?
Ik heb in de VAGCOM alles juist gezet (denk ik) ... die backup camera low staat op.
en verder spreekt men van ergens iets van het inprogrammeren in 19 - CAN gateway maar daar ziet ik niet staan
En verder spreekt met ook nog over een bit aanpassen in de PDC stuurdoos maar daar snap ik nog minder van .. is dat in de vagcom ? is dat elders ... ?
Firmware van de RNS 510 is 2720.
Wie kan mij helpen a.u.b ?
Wil er ook voor betalen als het ding maar werkt want na 2 jaar beginde zo stillekes aan onozel te worden. (en echt dat is nog licht uitgedrukt.)
PS: Diegene die mij zouden willen komen helpen of waar ik naartoe kan die mij misschien willen of kunnen helpen .. stuur effe een PM a.u.b.
Thx !
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)