Hallo allemaal,
van de week via een bepaald punt ergens heen gereden, nu moet ik zo weer weg, maar hij blijft/wil via het punt waarlangs ik van de week ben geweest, ik heb geprobeerd het via punt te wissen, maar dan zegt hij adresboek fout, ik heb het adres opgeslagen maar hij weigert om het te wissen, nu moet ik over een rit van 25 km 73 km doen, doe ik iets fout nog, maar wat kan er nu fout gaan aan het wissen van een adres , wie kan me zo gauw even helpen,
grtjes arius
via punt wissen
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Re: via punt wissen
Over welk systeem heb je het?
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
Hallo allemaal,
hoi jw de 5600,
grtjes arius
hoi jw de 5600,
grtjes arius
Hide post links |
-
- Senior Member
Haal eerst de gekozen bestemming weg.
Daarna geef je een geheel nieuwe in, zomaar iets verzinnen dus, en laat je begeleiden.
Die haal je vervolgens ook weer weg en dan kies je je echte bestemming, en laat je je begeleiden. Daar zou dan geen via punt meer in mogen staan.
Groet,
JW
Daarna geef je een geheel nieuwe in, zomaar iets verzinnen dus, en laat je begeleiden.
Die haal je vervolgens ook weer weg en dan kies je je echte bestemming, en laat je je begeleiden. Daar zou dan geen via punt meer in mogen staan.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Junior Member
Hallo allemaal,
ik ga het zo proberen, moet zo weg ik laat straks weten of dat gelukt is, bedankt tot zover,
grtjes arius
ik ga het zo proberen, moet zo weg ik laat straks weten of dat gelukt is, bedankt tot zover,
grtjes arius
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat probleem komt wel eens voor.
Ga naar Navigatie dan zie je dat viapunt zwart is en als je er dan op klikt kun je kiezen voor Viapunt wissen en daar gaat het fout
Start begeleiding en je hele route wordt berekend en de afstand tot viapunt getoond
Ga naar kaart en druk op OK, druk op Stop begeleiding
Nu is je viapunt ook meteen verdwenen uit het Navigatiemenu
Ga naar Navigatie dan zie je dat viapunt zwart is en als je er dan op klikt kun je kiezen voor Viapunt wissen en daar gaat het fout
Start begeleiding en je hele route wordt berekend en de afstand tot viapunt getoond
Ga naar kaart en druk op OK, druk op Stop begeleiding
Nu is je viapunt ook meteen verdwenen uit het Navigatiemenu
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Junior Member
Hallo allemaal,
gisteren is het wel gelukt, na diverse pogingen is het gelukt om het via punt te wissen, hij bleef maar naar het via punt gaan, ook al gaf ik een ander(willekeurig) adres op, het via punt wissen ging niet ook al zag ik dat de knop werd ingedrukt maar het adresboek fout bleef terug komen, ook als ik het adres eerst opsloeg en dan probeerde te wissen zowel via het menu adres lezen, als gewoon via het menu via punt wissen, op het laatst de cd er uit en weer in gedaan, toen vroeg hij of ik verder wou navigeren naar het via punt, toen kon ik nee indrukken, en zowaar hij ging verder naar het adres wat ik ingetoetst had,
grtjes arius
gisteren is het wel gelukt, na diverse pogingen is het gelukt om het via punt te wissen, hij bleef maar naar het via punt gaan, ook al gaf ik een ander(willekeurig) adres op, het via punt wissen ging niet ook al zag ik dat de knop werd ingedrukt maar het adresboek fout bleef terug komen, ook als ik het adres eerst opsloeg en dan probeerde te wissen zowel via het menu adres lezen, als gewoon via het menu via punt wissen, op het laatst de cd er uit en weer in gedaan, toen vroeg hij of ik verder wou navigeren naar het via punt, toen kon ik nee indrukken, en zowaar hij ging verder naar het adres wat ik ingetoetst had,
grtjes arius
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1