Is er al iemand die de RNS 310 heeft vervangen voor de RNS 315 in de nieuwe VW Polo.
Ik ben erg benieuwd of dat kan en of alles dan goed werkt, zoals het multifunctioneel stuurwiel.
RNS 310 vervangen door RNS 315 in de Polo
-
- New Member
-
- Average Member
Re: RNS 310 vervangen door RNS 315 in de Polo
is mogelijk, heb er van de week een ingebouwd en werkt prima
groeten Remco
groeten Remco
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Was dat een gewone polo of een polo gti.
groet,
Ruud.
groet,
Ruud.
Hide post links |
-
- Average Member
Was een gewone polo
Hide post links |
-
- New Member
hallo allemaal heb pas een polo besteld 1.6 90 pk en die komt pas in januari bij mij zit er een rns 310 in en geen 315 ik heb het gevraagd aan de dealer en die zei de plo gaat gwn verder met de rns 310. . .
Hide post links |
-
- New Member
In mei 2011 (2012 model) komt in de polo de RNS 315.
Hide post links |
-
- New Member
Hallo,
Ik heb een Polo blue motion met rns 310, ik ben erg ontevreden over dit systeem. Ik koop in Nederland een auto met navigatie systeem rns 310, krijg een mevrouw met een Belgisch accent die soms niet te verstaan is, vervolgens moet ik naar Duitsland en weet mijn (Duitse) auto in Duitsland de weg niet! Natuurlijk is alleen Benelux geladen en geeft dit systeem alleen hoofdwegen in Europa. Dit systeem geeft echter alleen snelwegen als hoofdweg. Mijn oude TomTom kon al meer.
Navraag bij garage levert niets op. Niets aan te doen, kan ook geen andere kaart in worden geladen en vervangen door RNS 315 zou onmogelijk zijn.
Overigens ben ik met de bediening van het systeem wel erg tevreden.
Wie weet een oplossing????
Ik heb een Polo blue motion met rns 310, ik ben erg ontevreden over dit systeem. Ik koop in Nederland een auto met navigatie systeem rns 310, krijg een mevrouw met een Belgisch accent die soms niet te verstaan is, vervolgens moet ik naar Duitsland en weet mijn (Duitse) auto in Duitsland de weg niet! Natuurlijk is alleen Benelux geladen en geeft dit systeem alleen hoofdwegen in Europa. Dit systeem geeft echter alleen snelwegen als hoofdweg. Mijn oude TomTom kon al meer.
Navraag bij garage levert niets op. Niets aan te doen, kan ook geen andere kaart in worden geladen en vervangen door RNS 315 zou onmogelijk zijn.
Overigens ben ik met de bediening van het systeem wel erg tevreden.
Wie weet een oplossing????
Hide post links |
-
- Senior Member
Je moet beginnen om je niet langer te ergeren. De stem die je hoort is geen Belgische dame maar een gesynthetiseerde vrouwenstem die op een mengelmoes van Vlaams en Nederlands moet lijken
Blaupunkt heeft wat dat betreft een slechte naam en met de introductie van dit systeem is het alleen maar erger geworden.
Dat er alleen Benelux is geïnstalleerd had je natuurlijk gewoon moeten weten toen je de auto bestelde. Dat kun je VW of de dealer niet kwalijk nemen. Overigens zijn alle overige landen van Europa gewoon te koop voor 149 euro per land
Voor een slordige 1350 euro extra zit je op rozen en heb je heel Europa. Overigens een slechte zaak dat de dealer je hier niet een "aantrekkelijk aanbod" heeft gedaan
Het overstappen op de RNS315 heeft weinig zin want de stem is net zo beroerd. Het enige is dat heel Europa reeds in het interne geheugen is geladen. Maar dan wel van een jaar ouder dan de kaart die er in de RNS310 wordt geleverd
Een update is nog niet in aantocht. Schandelijk eigenlijk
De RNS310 vervangen door een RNS315 is natuurlijk mogelijk al zullen er waarschijnlijk wel enkele aanpassingen nodig zijn in de programmering van de computer of de gateway. Bluetooth werkt natuurlijk ook iets anders.
De geraadpleegde dealer lijkt mij voornamelijk te excelleren in onwil of onkunde
Blaupunkt heeft wat dat betreft een slechte naam en met de introductie van dit systeem is het alleen maar erger geworden.
Dat er alleen Benelux is geïnstalleerd had je natuurlijk gewoon moeten weten toen je de auto bestelde. Dat kun je VW of de dealer niet kwalijk nemen. Overigens zijn alle overige landen van Europa gewoon te koop voor 149 euro per land
Voor een slordige 1350 euro extra zit je op rozen en heb je heel Europa. Overigens een slechte zaak dat de dealer je hier niet een "aantrekkelijk aanbod" heeft gedaan
Het overstappen op de RNS315 heeft weinig zin want de stem is net zo beroerd. Het enige is dat heel Europa reeds in het interne geheugen is geladen. Maar dan wel van een jaar ouder dan de kaart die er in de RNS310 wordt geleverd
Een update is nog niet in aantocht. Schandelijk eigenlijk
De RNS310 vervangen door een RNS315 is natuurlijk mogelijk al zullen er waarschijnlijk wel enkele aanpassingen nodig zijn in de programmering van de computer of de gateway. Bluetooth werkt natuurlijk ook iets anders.
De geraadpleegde dealer lijkt mij voornamelijk te excelleren in onwil of onkunde
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-