pc5700
-
- New Member
pc5700
Hallo,ik heb een pc5700 aangeschaft en hierbij de ms5000 vervangen,en volgens navco kon ik alles gewoon ompluggen.
De B3 draad heb ik doorgeknipt zoals in dit forum geadviseerd,maar er klopt nog niets van.
Het systeem herkent wel zijn positie,maar zodra ik wil navigeren,dan is het systeem soms al zo,n 2km verder dan ik zelf ben,en wordt dus horendol van de diverse aanwijzingen,alles wordt wel vier of vijf keer herhaald,van mijn huidige positie,en van zo'n 2km verder.Als ik vervolgens stop,dan gaat mijn pos.op de monitor gewoon door,met de nodige aanwijzingen daarbij,kortom om gek van te worden.De gyrocensor staat goed ingesteld.Wie weet er raad.
Mondeo 2000
De B3 draad heb ik doorgeknipt zoals in dit forum geadviseerd,maar er klopt nog niets van.
Het systeem herkent wel zijn positie,maar zodra ik wil navigeren,dan is het systeem soms al zo,n 2km verder dan ik zelf ben,en wordt dus horendol van de diverse aanwijzingen,alles wordt wel vier of vijf keer herhaald,van mijn huidige positie,en van zo'n 2km verder.Als ik vervolgens stop,dan gaat mijn pos.op de monitor gewoon door,met de nodige aanwijzingen daarbij,kortom om gek van te worden.De gyrocensor staat goed ingesteld.Wie weet er raad.
Mondeo 2000
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: pc5700
Staat de DEMO mode aan?
Kijk daarnaar in het menu, via 6330 naar de Diagnose en schakel dat zonodig uit. Verander daar verder NIKS
Groet,
JW
Kijk daarnaar in het menu, via 6330 naar de Diagnose en schakel dat zonodig uit. Verander daar verder NIKS
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Demo gecontroleerd,en deze was inderdaad geactiveerd,uitgezet,hij werkt nu perfect.
En dat na drie weken ergernis.
Nu nog èèn probleen de TMC werkt niet,ant.is aangesloten,maar hij geeft alleen sky radio aan in het menu.
Op aut.afstemming gezet,maar alles blijft het zelfde ,hij vind geen andere zenders.
In de tweede regel onder sky staat Int.Nat.Reg.Loc,alles in het rood,behalve Nat dat is groen.
Ik werk met de navteq supercode dvd,maar wat houd die supercode eigenlijk in???
Groet.PL
En dat na drie weken ergernis.
Nu nog èèn probleen de TMC werkt niet,ant.is aangesloten,maar hij geeft alleen sky radio aan in het menu.
Op aut.afstemming gezet,maar alles blijft het zelfde ,hij vind geen andere zenders.
In de tweede regel onder sky staat Int.Nat.Reg.Loc,alles in het rood,behalve Nat dat is groen.
Ik werk met de navteq supercode dvd,maar wat houd die supercode eigenlijk in???
Groet.PL
Hide post links |
-
- Senior Member
Als in het menu alleen Sky wordt weergegeven, hoort daar ook alleen bij NAT een aanduiding te zijn. Het is een zender die uitsluitend gegevens van nationaal belang doorgeeft
In je statusbalk kun je zelf de weergave van je huidige TMC zender instellen. Als je daar een groene vermelding ziet is het ok, bij een rode niet
Als je op OK drukt en op Info, of in het Info menu, kun je de lijst met TMC zenders te zien krijgen. Als dat er maar een is kan er iets aan de hand zijn met de ontvangst/ cq je antenne
In het diagnose menu bij-TMC diagnose kun je de sterkte van het ontvangen signaal aflezen. Die is bij de 5700, voorzover ik me herinner, maximaal 64
In je statusbalk kun je zelf de weergave van je huidige TMC zender instellen. Als je daar een groene vermelding ziet is het ok, bij een rode niet
Als je op OK drukt en op Info, of in het Info menu, kun je de lijst met TMC zenders te zien krijgen. Als dat er maar een is kan er iets aan de hand zijn met de ontvangst/ cq je antenne
In het diagnose menu bij-TMC diagnose kun je de sterkte van het ontvangen signaal aflezen. Die is bij de 5700, voorzover ik me herinner, maximaal 64
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
Ik heb de ant.connector losgehaald,deze lijk mij o.k,maar er zit wel een klein rood draadje aan,moet die ook aangesloten?
De TMC diagnose geeft als enige cijfers freq.87.5 verder nergens cijfers,de vorige melding van sky zie ik nu ook niet meer.
De antenne zit boven de binnenspiegel,dit is toch ook de goede positie?
Gr.PL
De TMC diagnose geeft als enige cijfers freq.87.5 verder nergens cijfers,de vorige melding van sky zie ik nu ook niet meer.
De antenne zit boven de binnenspiegel,dit is toch ook de goede positie?
Gr.PL
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat kleine rdoe draadje is waarschijnlijk de 12 volts aansluiting voor de actieve antenne. Deze moet aangesloten worden op 12 volt of evt op Pin 5 van de ISO connector (Accessoire aansluiting)
De vermelding van Sky in het menu was waarschijnlijk nog een stukje info dat in het geheugen zat van de laatste keer dat er ontvangst was.
Je kunt overigens prima proberen of je wel wat kunt ontvangen door even een gewone autoantenne te nemen en die in de aansluiting van 5700 te prikken
De vermelding van Sky in het menu was waarschijnlijk nog een stukje info dat in het geheugen zat van de laatste keer dat er ontvangst was.
Je kunt overigens prima proberen of je wel wat kunt ontvangen door even een gewone autoantenne te nemen en die in de aansluiting van 5700 te prikken
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Zo, de rode draad is nu aangesloten,en er brand nu een rode led op de antenne.
Ik ontvang diverse zenders als ik in de zenderlijst kijk,en er is ook verkeersinfo,maar ik kan nergens in de statusbalk een rode of groene driehoek ontdekken,of veschijnt die alleen als er verkeersbelemmeringen zijn?
En kan hij nu ook vaste en mobiele flitspalen detecteren?
Gr.PL
Ik ontvang diverse zenders als ik in de zenderlijst kijk,en er is ook verkeersinfo,maar ik kan nergens in de statusbalk een rode of groene driehoek ontdekken,of veschijnt die alleen als er verkeersbelemmeringen zijn?
En kan hij nu ook vaste en mobiele flitspalen detecteren?
Gr.PL
Hide post links |
-
- Senior Member
Die driehoek verschijnt alleen als er op de door jou geplande route belemmeringen zijn.
En ja, je kunt nu de vaste flitsers ontvangen, die staan op de DVD. Kijk daarvoor even in de menu set-up, die moeten wel geactiveerd zijn.
Voor de mobiele flitsers moet je een TMC zender kiezen die ze uitzendt.
Welke dat zijn is in het TMC gedeelte van dit forum te vinden.
Groet,
JW
En ja, je kunt nu de vaste flitsers ontvangen, die staan op de DVD. Kijk daarvoor even in de menu set-up, die moeten wel geactiveerd zijn.
Voor de mobiele flitsers moet je een TMC zender kiezen die ze uitzendt.
Welke dat zijn is in het TMC gedeelte van dit forum te vinden.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member
Ga naar instellingen-beeldschermmondeo 2000 schreef:maar ik kan nergens in de statusbalk een rode of groene driehoek ontdekken,
Daar kun je zelf aangeven welke gegevens je in de statusbalk te zien wilt krijgen
Daar moet je eerst TMC aanklikken voor weergave statusbalk boven, onder links of rechts
Vervolgens krijg je in de statusbalk de naam van de actieve/geselecteerde TMC zender te zien
Als deze in groen wordt weergegeven is het goed in rood uiteraard niet
Je ziet dan bijv een vermelding NOS-ANWB
Hide post links |
-
- New Member
O.K. het was even puzelen,maar ik heb het voor elkaar,hij geeft nu de actieve zender in het groen aan.
Aleen de flitspalen krijg ik niet geactiveerd,wat bedoel je precies met het set-up menu?
Moet ik hiervoor in het C-IQ menu zijn?
Aleen de flitspalen krijg ik niet geactiveerd,wat bedoel je precies met het set-up menu?
Moet ik hiervoor in het C-IQ menu zijn?
Hide post links |
-
- Senior Member
Instellingen menu-Infopunten en dan Info bij Verkeersovertredingen aanvinken
Hide post links |
-
- New Member
-
- Senior Member
Da's mooi, veel plezier verder met je 5700, een prima systeem
Overigens, vaar niet blind op die "Flitsers", ze staan er echt niet allemaal op
Groet,
JW
Overigens, vaar niet blind op die "Flitsers", ze staan er echt niet allemaal op
Groet,
JW
Hide post links |
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-