Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb sinds kort een andere auto met daarin een Becker Traffic Pro navigator daarin.
Alleen de kaarten die daarbij zitten zijn hopeloos verouderd , Traffic Pro Version 6.0 Europa. Dat zou ik graag anders zien.
Nu lees ik dat er reeds een versie...
Ik heb juist een Becker Traffic Pro BE 4721 op de kop getikt met 7.0 en 8.0 CD's er bij. Nu heb ik deze gekocht voor m'n oldtimer vanwege de looks, maar het is toch soms handig om te kunnen navigeren, dus ik heb ik de laatste (10.0) cd's gekocht....
Ik heb in mijn auto een becker cascade. Deze werkt nog altijd heel prettig.
Binnenkort willen we door Europa rijden. Het zou fijn zijn als de navigatie iets
meer up to date is. Wie kan mij helpen? Kan ik deze nog ergens kopen?
Goede middag, ik heb de volgende vragen en kom hier zo een twee drie niet uit.
Heb 2e hands een Becker radio (Becker Aftermarket Indianapolis) kunnen kopen en heb contact met Winparts.nl om een verloop/adaptor voor mijn stuurwiel bediening (Astra...
Begin dit jaar een Renault Megane 1.5 Dci Grand Tour gekocht met daarin een Becker Carminat 5000 systeem. Helaas begon kort daarna het bekende display probleem (flikkeren) al voor te doen. Maar in principe kon ik prima genieten van de...