Renault Grand Senic navigatie adres kwijt
-
- Starting Member
Renault Grand Senic navigatie adres kwijt
Hallo, ik heb sind 2007 een Grand Senic met een vast navigatie systeem (dvd 2006 V27 NAVTEQ, orgineel) maar sind een paar dagen krijg ik in de zwarte balk, die tijdens het rijden de straatnaam aangeeft niets meer te zien(geen straat of wegnaam). Wie kan mij helpen, ik heb het boekje al uitgeplozen en de dvd opnieuw opgestart maar niets helpt. Hij geeft aan als ik vraag waar ik ben, dat het een onbekende straatnaam of route is. terwijl de gps signalen wel doorkomen en als ik een route programmeer het systeem ineens wel weet waar ik rijd.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Re: Renault Grand Senic navigatie adres kwijt
Waarschijnlijk hetzelfde probleem als Heidi had, dus geen kapotte rekenunit, maar hoe krijg ik mijn Cabasse Intronic gereset.????Tibra schreef:Hallo, ik heb sind 2007 een Grand Senic met een vast navigatie systeem (dvd 2006 V27 NAVTEQ, orgineel) maar sind een paar dagen krijg ik in de zwarte balk, die tijdens het rijden de straatnaam aangeeft niets meer te zien(geen straat of wegnaam). Wie kan mij helpen, ik heb het boekje al uitgeplozen en de dvd opnieuw opgestart maar niets helpt. Hij geeft aan als ik vraag waar ik ben, dat het een onbekende straatnaam of route is. terwijl de gps signalen wel doorkomen en als ik een route programmeer het systeem ineens wel weet waar ik rijd.
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Als je nog een oude DVD hebt zou je kunnen proberen eerst een downgrade en daarna met je huidige DVD weer een upgrade uit te voeren
PS; Het gebruik van hoofdletters wordt als schreeuwen gezien en vindt heel weinig synpathie
PS; Het gebruik van hoofdletters wordt als schreeuwen gezien en vindt heel weinig synpathie
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Is jouw Cabasse overigens niet gewoon een CD systeem?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
Nee er zit echt een DVD systeem in met een DVD de dealer maakte deze denkfout ook en stopte er eerst een gewone cd in , maar kwam er achter dat het een DVD station is.
Hide post links |
-
- Starting Member
Nu geeft Botter het antwoord dat men moet resetten door middel van de radio uit en dan draaien 45 grd links en rechts maar dat werkt niet bij mij.
Ik zit met de handen in het haar, ...[viewtopic.php?t=15486]
[/url]
Ik zit met de handen in het haar, ...[viewtopic.php?t=15486]
[/url]
Hide post links |
-
- Senior Member
Cabasse Auditorium is feitelijk alleen maar de autoradio-installatie + versterker + luidsprekers + 6 CD wisselaar
Dat deze ook met DVD navigatie werd gecombineerd was mij onbekend
Dat deze ook met DVD navigatie werd gecombineerd was mij onbekend
Hide post links |
-
- Starting Member
Tja je zou toch denken dat ze bij een Renault dealer wel weten hoe alles werkt. maar helaas. Nu is het dus wachten tot er iemand komt die hetzelfde probleem heeft of een zeer slimme dealer. Ik weet het gewoon niet meer. De dealer zegt"we hebben hem aan de computer gehangen maar kunnen niets ontdekken, als U weet wat de oplossing is horen we het graag." Tja wat moet ik hier mee.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Pioneer Avic F310BT Probleem met adres invoer.
door Gmac » 19 okt 2015 14:47 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 2
Weergaves: 1015
-
-
-
Adres aangemaakt met MyDrive veranderd in mijn GO 6100 World
door Beckermanneke » 09 mar 2016 18:31 » in TomTom -
Reacties: 2
Weergaves: 526
-
-