Hallo,
Beetje raar probleem eigenlijk wel, ik starte de auto vanmorgen doe de radio erin , en krijg bij navigate een zwart schem, de rest werkt wel normaal zoals het moet maar alleen bij navigate een zwart scherm.
Dit is de eerste keer dat ik dit krijg, dus ik vraag mij af wat er mis is
dus wie kent dit probleem ?
Alvast bedankt.
Zwart scherm bij navigatie dnx7260
-
- New Member
-
- Senior Member
heb je de laatste updates erop gezet?
Druk ff op de reset knop.
Druk ff op de reset knop.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
Ik heb al een paar keer gehad dat bepaalde functies het niet deden of het navigatiescherm geel werd bij mijn 9260.
Heb toen de contacten van het afneembaar front een beetje schoongeveegd en hij deed het weer.
Heb toen de contacten van het afneembaar front een beetje schoongeveegd en hij deed het weer.
Hide post links |
-
- Normal Member
IK heb dit 4 weken geleden ook gehad en ik heb van alles geprobeerd maar geen resultaat, apparaat terug naar CE repair (garantie), binnen een week weer terug met een begeleidende brief dat ze niets hadden kunnen vinden maar preventief de nieuwste firmware (die er al op stond) er op hadden gezet. Sindsdien geen zwart scherm meer gehad, vreemde zaak.
Hide post links |
-
- Junior Member
Re: Zwart scherm bij navigatie dnx7260
hmmmm
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Zwart scherm bij navigatie dnx7260
GEFELICITEERD!!!!!
Ook jij kent inmiddels dezelfde problemen als ik moet ondervinden met inmiddels al mijn tweede 7260. Ik ben mijn apparaat inmiddels als zo spuug zat. Ja ik weet er zijn mensen die noemen mij kort door de bocht, maar het blijft één en al ellende met deze serie.
Na de update van de nieuwe software van kenwood en garmin zijn bij mij weer de problemen begonnen. Geen kaart opbouw meer na ongeveer 1.15 uur gebruik en met de regelmaat van de klok het verdwijnen van het onderste deel van het scherm.
Ook het meerdere keren opsturen naar CE heeft geen resultaat. Er is niets mis met uw toestel mijnheer. Alles werkt naar behoren.
Ronduit bagger heeft Kenwood mij geleverd. Let wel, het apparaat doet alles wat een radio moet doen, daar geen enkel probleem mee. Maar navigatie!!!!! Eén trieste rommel en dat al bijna een jaar lang.
Ook jij kent inmiddels dezelfde problemen als ik moet ondervinden met inmiddels al mijn tweede 7260. Ik ben mijn apparaat inmiddels als zo spuug zat. Ja ik weet er zijn mensen die noemen mij kort door de bocht, maar het blijft één en al ellende met deze serie.
Na de update van de nieuwe software van kenwood en garmin zijn bij mij weer de problemen begonnen. Geen kaart opbouw meer na ongeveer 1.15 uur gebruik en met de regelmaat van de klok het verdwijnen van het onderste deel van het scherm.
Ook het meerdere keren opsturen naar CE heeft geen resultaat. Er is niets mis met uw toestel mijnheer. Alles werkt naar behoren.
Ronduit bagger heeft Kenwood mij geleverd. Let wel, het apparaat doet alles wat een radio moet doen, daar geen enkel probleem mee. Maar navigatie!!!!! Eén trieste rommel en dat al bijna een jaar lang.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1885
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 1165
-
-
Pioneer AVIC F700BT start niet op, zwart scherm
door Ferlex » 20 apr 2017 20:07 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 4
Weergaves: 5984
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 841
-
-
afdek kapje voor een vdo navigatie scherm bmw 1
door Sam111 » 21 mei 2016 19:24 » in Te Koop Gevraagd -
Weergaves: 498
-
-
-
Gratis af te halen 2x Pioneer ANH-P9R zilver en zwart of ruilen tegen MO4265SR CD
door cabrio_rob » 15 aug 2015 16:07 » in Ruilen / Gratis op te halen -
Reacties: 3
Weergaves: 1912
-
-
-
Weergaves: 576