Door voormalige synchronisatieproblemen op mijn iMac is mijn telefoonboek op de AVIC behoorlijk vervuild. Nu deze synchronisatieproblemen achter de rug zijn wil ik eigenlijk mijn telefoonboek op de AVIC volkomen leeg maken en een nieuwe versie versie overbrengen van het telefoonboek van mijn telefoon(Nokia E75) naar de AVIC.
Is het zo simpel, dat bij het volgens de procedure: markeren>verzenden het huidige telefoonboek wordt overschreven of is het toch gecompliceerder?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Het telefoonboek van de AVIC-F10BT opnieuw inrichten
-
- Starting Member
-
- Average Member
Re: Het telefoonboek van de AVIC-F10BT opnieuw inrichten
mijn telefoonboek op de AVIC volkomen leeg maken en een nieuwe versie versie overbrengen van het telefoonboek van mijn telefoon(Nokia E75) naar de AVIC.
Ik zou eerst alle gegevens die in de F10 zitten van je telefoon wissen en dan het telefoonboek pas opnieuw overzetten.
Blz 68 van je handleiding.
Succes
Pluche
Ik zou eerst alle gegevens die in de F10 zitten van je telefoon wissen en dan het telefoonboek pas opnieuw overzetten.
Succes
Pluche
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Re: Het telefoonboek van de AVIC-F10BT opnieuw inrichten
Eddy Vetterlein schreef:mijn telefoonboek op de AVIC volkomen leeg maken en een nieuwe versie versie overbrengen van het telefoonboek van mijn telefoon(Nokia E75) naar de AVIC.
Succes
Pluche
Dank je wel! Mijn nieuwe telefoonboek zit er weer in.
Het blijft toch een kwestie van goed lezen hé.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1163