Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Nee, dat was het zeker niet!
Maar wel ontzettend leuk om te doen. En zo'n Volvo, da's net een bouwpakket met nummertjes. Ontzettend veel te vinden op het Volvo forum en dan kan er eigenlijk (met goed gereedschap) bijna niets meer misgaan. Daarnaast is er ook af fabriek al ontzettend veel voorbereid.
Bijvoorbeeld de plek waar de GPS ontvanger moet komen, die zit achter de klokken, net onder het dashboard. Even een beugeltje fabriceren die op de originele Volvo lijkt, en netjes op de originele plaats monteren.
En het werkt geweldig.
Evenals de TMC antenne, die heb ik nu mooi afgetapt van de originele antenne van de Volvo die in de bumper zit met een originele versterker.
In mijn BMW 1-serie zit standaard een VDO Dayton PC-5200 navigatiesysteem ingebouwd.
Ik zat laatst in de instellingen te kijken en merkte op dat ik er een achteruitrijcamera op aan zou kunnen sluiten.
Een beetje googelen help me echter...
Ik heb een Seat Leon uit 2006 met een RNS510 navigatie van Skoda erin (groene letters).
Ik heb de auto nu 2 weken in bezit zonder enige problemen. Gisteren ben ik zonder problemen en zoals normaal naar huis gereden van het werk en alles...
Mijn Kenwood DNX5220BT gaat aan wanneer ik de contactsleutel omdraai.
Als ik het systeem op Navigatie heb staan, zet hem uit en bijvoorbeeld de volgende dag weer aan, dan gaat ie weer op Navigatie.
Althans de waarschuwingstekst, moet nog wel...
Ook wij hebben deze melding.
Echter heb ik de instelling zelf per ongeluk aangepast.
nu kom ik dus nergens meer bij en dit blijft staan.
Iemand een idee , wat ik ook indruk alleen maar zwart scherm met let op scherm kan omgekeerd zijn .......
wie kan mij helpen
Ik heb heb tomtom 500/510 hiervan blijft het scherm zwart maar het geluid doet het wel
ik heb al een reset gedaan via de aan/uit knop.
het scherm gaat soms aan maar alleen zeeeeeer donkerblauw bijna zwart