Carin 522 --> MS5000 : zelfde kaart, maar ineens fouten..
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Carin 522 --> MS5000 : zelfde kaart, maar ineens fouten..
Da's apart...
Reed altijd met een Carin522 met daarin NT2004/01, en bij mij huis in de buurt zat altijd een fout die met NT2004/01 opgelost leek.
Namelijk, wanneer ik van de snelweg afkwam, moet ik of rechtdoor of linksaf slaan.
Met Carin522 NT2003/02 kreeg ik te horen dat ik rechtsaf moest.....
Met Carin522 NT2004/01 kreeg ik netjes te horen dat ik linksaf moest.
Met MS5000 NT2004/01 (letterlijk dezelfde cd) krijg ik nu ineens te horen dat ik rechtsaf moet.....en da's totaal de verkeerde richting....
Iemand ideëen ?
Lijkt mij geen NT fout ?
Reed altijd met een Carin522 met daarin NT2004/01, en bij mij huis in de buurt zat altijd een fout die met NT2004/01 opgelost leek.
Namelijk, wanneer ik van de snelweg afkwam, moet ik of rechtdoor of linksaf slaan.
Met Carin522 NT2003/02 kreeg ik te horen dat ik rechtsaf moest.....
Met Carin522 NT2004/01 kreeg ik netjes te horen dat ik linksaf moest.
Met MS5000 NT2004/01 (letterlijk dezelfde cd) krijg ik nu ineens te horen dat ik rechtsaf moet.....en da's totaal de verkeerde richting....
Iemand ideëen ?
Lijkt mij geen NT fout ?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
Lijkt me dat dit ligt aan de interpretatie van de software... Immers, aan de CD kan dit niet liggen, want het is dezelfde CD die je gebruikt. Het systeem interpreteert de gegevens en zegt wat je moet doen. Heb je wel de instellingen hetzelfde staan (korte route / snelste route / etc.)?
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Ja, ik hang graag de rappe jongen uit dus standaard op 'snelste route'
Maar inderdaad, wellicht heb ik iets over het hoofd gezien, de 5000 zit er net een weekje in, en pas vandaag serieus mee gereden.
Bij Moerdijk plonste ik even op het scherm het Hollandsch Diep in, maar na deze onverwachte digitale wasbeurt waren er geen fouten meer, op één verschil na, het systeem probeerde mij een afslag eerder te laten nemen, wat ik niet gedaan heb want die verkeerslichten zijn pure moord op de reistijd.
Maar inderdaad, wellicht heb ik iets over het hoofd gezien, de 5000 zit er net een weekje in, en pas vandaag serieus mee gereden.
Bij Moerdijk plonste ik even op het scherm het Hollandsch Diep in, maar na deze onverwachte digitale wasbeurt waren er geen fouten meer, op één verschil na, het systeem probeerde mij een afslag eerder te laten nemen, wat ik niet gedaan heb want die verkeerslichten zijn pure moord op de reistijd.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
Heb je op allebei de apparaten de laatste softwareversie staan? Misschien dat dit eea verhelpt..
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
Hmmm, dan weet ik het ook niet meer. Misschien heeft iemand anders een idee?
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo WMP,
Dezelfde ervaring had ik destijds toen ik overging van SW 6.8 naar 7.0. Met dezelfde kaart in de MS 5000 kreeg ik andere routes voorgeschoteld.
Conclusie is dus dat de besturings SW mede bepaalt hoe de kaartgegevens omgezet worden in aanwijzingen, en dat is ook wat Navteq probeert duidelijk te maken als ze het hebben over wat de applicatiebouwer met hun Nav DB doet.
Overigens, wat gebeurt er als je die aanwijzing rechtsaf volgt ? Ik neem aan dat 'ie je dan wel netjes verder brengt, wellicht over iets meer hoofdroutes. Want dat is wat ik heb ervaren onder het criterium "snelste route".
Groet,
JW
Dezelfde ervaring had ik destijds toen ik overging van SW 6.8 naar 7.0. Met dezelfde kaart in de MS 5000 kreeg ik andere routes voorgeschoteld.
Conclusie is dus dat de besturings SW mede bepaalt hoe de kaartgegevens omgezet worden in aanwijzingen, en dat is ook wat Navteq probeert duidelijk te maken als ze het hebben over wat de applicatiebouwer met hun Nav DB doet.
Overigens, wat gebeurt er als je die aanwijzing rechtsaf volgt ? Ik neem aan dat 'ie je dan wel netjes verder brengt, wellicht over iets meer hoofdroutes. Want dat is wat ik heb ervaren onder het criterium "snelste route".
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
En dat deed je Carin ook met 2003/02, precies hetzelfde? En heb je dat toen wel eens uitgeprobeerd, moest je dan met een lus terug of zo?wmp schreef:...als ik rechtsaf ga, rij ik mijn woonplaats weer uit.....
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Nooit uitgeprobeerd, is namelijk de enige toegangsweg naar dat gat waar ik woon, dus gegarandeerd een 'keer om indien mogelijk melding'.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Het blijft natuurlijk gek dat eerst je Carin met de vorige kaart, en nu je MS 5000 dat doen.
Als je een volgende keer in de buurt dat punt komt, kijk dan eens in je routebeschrijving wat 'ie van plan is. Ik ben toch wel erg benieuwd wat hier aan de hand is.
Ik zit te bedenken dat het iets kan zijn van een niet helemaal goed gedefinieerde straal van een bocht op de kaart, en dat SW daar onderscheidelijk mee omgaat.
Iets vergelijkbaars las ik dit weekend bij een van de vragen en antwoorden van Navteq. Maar het blijft gissen natuurlijk.
Overigens denk ik dat dit best een goeie vraag is voor Navteq, is het verplaatsen van dit topic naar Navteq misschien een optie?
Groet,
JW
Als je een volgende keer in de buurt dat punt komt, kijk dan eens in je routebeschrijving wat 'ie van plan is. Ik ben toch wel erg benieuwd wat hier aan de hand is.
Ik zit te bedenken dat het iets kan zijn van een niet helemaal goed gedefinieerde straal van een bocht op de kaart, en dat SW daar onderscheidelijk mee omgaat.
Iets vergelijkbaars las ik dit weekend bij een van de vragen en antwoorden van Navteq. Maar het blijft gissen natuurlijk.
Overigens denk ik dat dit best een goeie vraag is voor Navteq, is het verplaatsen van dit topic naar Navteq misschien een optie?
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Op de kaart zelf geeft hij de goede richting aan, echter, in de splitscreen modus staat de pijl met het kruispunt wel naar rechts ipv naar links.
Navteq heb ik de url van dit topic toegezonden, denk namelijk dat het geen NT fout is, dus vandaar niet in dat stukje forum geplaatst.
Navteq heb ik de url van dit topic toegezonden, denk namelijk dat het geen NT fout is, dus vandaar niet in dat stukje forum geplaatst.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18
Ik denk dat het idd aan de sw van VDO ligt.
Komt eigenlijk neer op het probleem dat ik had gemeld met het paaltje in de weg met een slot erop.
Voor de DB is het een doorgaande weg met een bepaalde restrictie erop.
De sw van VDO interpreteert dat als een doorgaande weg.
Ik denk dat er ook zoiets fout gaat met jou afslag. De SW interpreteert de afslag verkeerd.
Is er misschien iets speciaals met de kruising aan de hand. Zijn het bv geen hoeken van 90 graden maar bv 30 of 120? tis maar een suggestie misschien dat er zoiets dergelijks aan de hand is.
Komt eigenlijk neer op het probleem dat ik had gemeld met het paaltje in de weg met een slot erop.
Voor de DB is het een doorgaande weg met een bepaalde restrictie erop.
De sw van VDO interpreteert dat als een doorgaande weg.
Ik denk dat er ook zoiets fout gaat met jou afslag. De SW interpreteert de afslag verkeerd.
Is er misschien iets speciaals met de kruising aan de hand. Zijn het bv geen hoeken van 90 graden maar bv 30 of 120? tis maar een suggestie misschien dat er zoiets dergelijks aan de hand is.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
Kun je anders even aangeven over welke kruising het gaat? Dan kunnen we misschien daar iets aan zien (bij het eigen systeem dan wel op Internet)..
Groetjes,
Toho_NL.
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Hallo,
In het verleden heb ik twee keer iets vergelijkbaars meegemaakt.
De eerste keer was ergens in het zuiden van Frankrijk. Op de kaart was duidelijk zichtbaar dat ik op een einde weg sistuatie (T-kruising) links af moest, en tot m'n verbazing zei de begeleidingsstem dat ik rechtsaf moest. Dat heb ik maar niet gedaan, en alles ging verder goed.
De tweede keer was toen ik vanaf Roermond komende over de N 271 de Maas overstak en bij Venlo naar de A73 wilde rijden. Tot m'n verbazing wilde het systeem me weer linksaf de N273 opsturen, richting Roermand maar nu over de westoever van de Maas, ipv rechtsaf naar de A73. Dat laatste heb ik toch maar gedaan, en alles was OK.
Waar dat nou precies verkeerd ging weet ik ook niet. Ik hield het er op dat er op de kaart iets verkeerd stond, maar nu ik het verhaal van WMP lees weet ik het niet meer.
Hopelijk kan Navteq ons wat verder helpen.
Groet,
JW
In het verleden heb ik twee keer iets vergelijkbaars meegemaakt.
De eerste keer was ergens in het zuiden van Frankrijk. Op de kaart was duidelijk zichtbaar dat ik op een einde weg sistuatie (T-kruising) links af moest, en tot m'n verbazing zei de begeleidingsstem dat ik rechtsaf moest. Dat heb ik maar niet gedaan, en alles ging verder goed.
De tweede keer was toen ik vanaf Roermond komende over de N 271 de Maas overstak en bij Venlo naar de A73 wilde rijden. Tot m'n verbazing wilde het systeem me weer linksaf de N273 opsturen, richting Roermand maar nu over de westoever van de Maas, ipv rechtsaf naar de A73. Dat laatste heb ik toch maar gedaan, en alles was OK.
Waar dat nou precies verkeerd ging weet ik ook niet. Ik hield het er op dat er op de kaart iets verkeerd stond, maar nu ik het verhaal van WMP lees weet ik het niet meer.
Hopelijk kan Navteq ons wat verder helpen.
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2525
- Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36
Ik heb zoiets ook weleens meegemaakt, maar het bleek in dat geval tw gaan om het volgende:
Je moest op een kruising linksaf, maar het systeem zei rechtsaf (ik heb geen schermpje dus kon niet zien of het systeem me linksaf wilde sturen). Ik ging uiteraard gewoon linksaf. Eenmaal thuis gekomen meteen de PC opgestart en gekeken op Maporama hoe het zat. En wat bleek? De kruising was wel goed gecodeerd en ook het systeem ging er goed mee om! Nu vraag je je natuurlijk af hoe dat dan kan... Wel, dat komt omdat ze ook de tussenstukjes tussen de twee weghelften opnemen en ik voor het systeem dus eerst rechtsaf moest (om op de goede weghelft te zitten) om vervolgens meteen linksaf te moeten slaan. Als je goed kijkt (ik heb dus alleen een pijl op mijn systeem) zie je dat de pijl meteen naar linksaf veranderd als je zogenaamd rechtsaf slaat. Erg vreemd (maar wel logisch) dus. Ik heb die fout toen naar Navteq gesturud en ze hebben de geometrie van de kruising ietwat aangepast en dit probleem is nu niet meer .
Misschien dat dit bij jullie ook zo is??
Groetjes,
Toho_NL.
P.s. bij de kruing van de Amsteldijk met de Mauritskade heb je ook zo'n vreemde situatie. Als je op Maporama genoeg inzoomt zie je dat de "splitsing van de weghelften" te vroeg is ingezet en je dus altijd rechtsaf gestuurd wordt (vanwege dat er voor elke weghelft eenrichting geldt). Dit is niet exact zonzelfde situatie dat je eerst rechts en dan links gestuurd wordt, maar wel zo'n situatie waar je goed kunt zien hoe het zit met de splitsing van weghelften (omdat er dan zo'n middenberm tussen zit).
P.p.s. ik zal de fout van de Amsteldijk en de Mauritskade ook bij Navteq zetten, ok? Ik heb hem volgens mij namelijk nog niet gemeld .
Je moest op een kruising linksaf, maar het systeem zei rechtsaf (ik heb geen schermpje dus kon niet zien of het systeem me linksaf wilde sturen). Ik ging uiteraard gewoon linksaf. Eenmaal thuis gekomen meteen de PC opgestart en gekeken op Maporama hoe het zat. En wat bleek? De kruising was wel goed gecodeerd en ook het systeem ging er goed mee om! Nu vraag je je natuurlijk af hoe dat dan kan... Wel, dat komt omdat ze ook de tussenstukjes tussen de twee weghelften opnemen en ik voor het systeem dus eerst rechtsaf moest (om op de goede weghelft te zitten) om vervolgens meteen linksaf te moeten slaan. Als je goed kijkt (ik heb dus alleen een pijl op mijn systeem) zie je dat de pijl meteen naar linksaf veranderd als je zogenaamd rechtsaf slaat. Erg vreemd (maar wel logisch) dus. Ik heb die fout toen naar Navteq gesturud en ze hebben de geometrie van de kruising ietwat aangepast en dit probleem is nu niet meer .
Misschien dat dit bij jullie ook zo is??
Groetjes,
Toho_NL.
P.s. bij de kruing van de Amsteldijk met de Mauritskade heb je ook zo'n vreemde situatie. Als je op Maporama genoeg inzoomt zie je dat de "splitsing van de weghelften" te vroeg is ingezet en je dus altijd rechtsaf gestuurd wordt (vanwege dat er voor elke weghelft eenrichting geldt). Dit is niet exact zonzelfde situatie dat je eerst rechts en dan links gestuurd wordt, maar wel zo'n situatie waar je goed kunt zien hoe het zit met de splitsing van weghelften (omdat er dan zo'n middenberm tussen zit).
P.p.s. ik zal de fout van de Amsteldijk en de Mauritskade ook bij Navteq zetten, ok? Ik heb hem volgens mij namelijk nog niet gemeld .
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 02 feb 2004 09:19
Op basis van bovenstaande wordt mij nu ook duidelijker wat er in Almere verkeerd gaat. Als je daar op de randstaddreef rijdt richting rotonde veluwedreef/vrijheidsdreef dan wordt je keurig begeleid. Kom je echter vanaf de Randstad (van waaraf je linksaf moet slaan richting om via de randstaddreef naar dezelfde rotonde te rijden) dan wordt je RECHTDOOR gestuurd waardoor je met een enorme omweg uiteindelijk ook naar de rotonde geleid wordt (dwars door een woonwijk). Ik denk dat ook dat te maken heeft met de middenberm aanduiding !!
Is ingelegd bij NAVTEQ maar daar concluderen ze dat de weggeometrie correct is en ook op maporama gaat het goed. Heeft dus ook volgens mij alles te maken met interpretatie door SVDO engineers van de NAVTEQ database!!
Groet,
Riekus
Is ingelegd bij NAVTEQ maar daar concluderen ze dat de weggeometrie correct is en ook op maporama gaat het goed. Heeft dus ook volgens mij alles te maken met interpretatie door SVDO engineers van de NAVTEQ database!!
Groet,
Riekus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Tsja, helaas gaat bovenstaande oplossing/oorzaak niet voor deze kruising op, je moet links voorsorteren en links afslaan, of de rechterstrook houden en rechtdoor of rechtsaf slaan, waarbij je wanneer je kiest voor rechtsaf de gemeente weer uitrijdt over de enige toegangsweg die er is.
De pijl laat een vierkante kruispunt zien (klopt ook) maar dan dat ik rechtsaf moet (klopt niet). De kaart laat hetzelfde kruispunt zien, maar dan dat ik linksaf moet (en dat klopt wel)
Er zitten geen kruispunten of eerdere afslagen tussen, het is de afrit die je neemt en gelijk daarna gaat die in de fout.
De Carin kon er sinds nt2004/01 goed mee omgaan, de ms5000 met letterlijk de zelfde cd doet dat niet, de fout lijkt mij dus niet in de database zitten maar moet elders gezocht worden, wellicht in de systeem software.
De pijl laat een vierkante kruispunt zien (klopt ook) maar dan dat ik rechtsaf moet (klopt niet). De kaart laat hetzelfde kruispunt zien, maar dan dat ik linksaf moet (en dat klopt wel)
Er zitten geen kruispunten of eerdere afslagen tussen, het is de afrit die je neemt en gelijk daarna gaat die in de fout.
De Carin kon er sinds nt2004/01 goed mee omgaan, de ms5000 met letterlijk de zelfde cd doet dat niet, de fout lijkt mij dus niet in de database zitten maar moet elders gezocht worden, wellicht in de systeem software.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Berichten: 2030
- Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00
Onvoorstelbaar, vandaag ging het ineens allemaal goed, terwijl ik niets anders heb ingesteld !!!
Niet meer proberen om mij een afslag eerder eraf te laten gaan, en wat denk je, opeens keuring zeggen bij de verkeerslichten aan het einde van de juiste afslag 'na 30 meter linksaf'......!!!
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar de REP knop gaf dezelfde melding, en in de splitscreen stond in het rechtergedeelte de kruising met keurig een pijl naar links....
...asjemenou....
Niet meer proberen om mij een afslag eerder eraf te laten gaan, en wat denk je, opeens keuring zeggen bij de verkeerslichten aan het einde van de juiste afslag 'na 30 meter linksaf'......!!!
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar de REP knop gaf dezelfde melding, en in de splitscreen stond in het rechtergedeelte de kruising met keurig een pijl naar links....
...asjemenou....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 786
- Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18
Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Toch maar eens goed kijken onder je dashbord of je "Carin" niet wat te eten en drinken moet geven want het lijkt erop dat het toch een levend wezen is dat in je auto aanwezig is. Misschien is ze zelfs wel blond gezien haar eerdere uitspraken.
Toch maar eens goed kijken onder je dashbord of je "Carin" niet wat te eten en drinken moet geven want het lijkt erop dat het toch een levend wezen is dat in je auto aanwezig is. Misschien is ze zelfs wel blond gezien haar eerdere uitspraken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Inderdaad, asjemenou, onvoorstelbaar...wmp schreef:Onvoorstelbaar, vandaag ging het ineens allemaal goed, terwijl ik niets anders heb ingesteld !!!
Niet meer proberen om mij een afslag eerder eraf te laten gaan, en wat denk je, opeens keuring zeggen bij de verkeerslichten aan het einde van de juiste afslag 'na 30 meter linksaf'......!!!
Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, maar de REP knop gaf dezelfde melding, en in de splitscreen stond in het rechtergedeelte de kruising met keurig een pijl naar links....
...asjemenou....
En wat we intussen zeker weten is dat de huidige generatie Navi's geen "leergedrag" kent, niet adaptief is dus.
Het enige dat me hier mogelijk lijkt is dat de navigatie nauwkeuriger geworden is, door z'n auto-calibratie. Maar dan nog, zoiets is inderdaad haast voer voor ps.....
Hopelijk "onthoudt" 'ie dit toch, ondanks z'n gebrek op dit punt. En dus zijn we met z'n allen errug benieuwd wat er de volgende keer op dit plekkie gebeurt.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 12 mar 2004 00:18
Ik ken ook wel van die geintjes.
Maar dan meer van neem de volgende afrit. Rijd je de snelweg af en dan zegt het beneden doodleuk 'rechtdoor om de snelweg op te gaan.
Ikke ben ook een beetje eigenwijs en rijd niet zoals mijn babbelbox wil want ik weet de weg ook wel een beetje.
Gekke is dat het sporadisch gebeurt en niet op vaste plekken.
Ook bij gent wel eens gehad vanaf Calais. Moet je links en dan gelijk rechts om niet midden in gent te eindigen. Ik dus wel. Terwijl de andere keer het gewoon al van tevoren aangegeven wordt.
Miep is niet altijd goed bij de les.
Maar dan meer van neem de volgende afrit. Rijd je de snelweg af en dan zegt het beneden doodleuk 'rechtdoor om de snelweg op te gaan.
Ikke ben ook een beetje eigenwijs en rijd niet zoals mijn babbelbox wil want ik weet de weg ook wel een beetje.
Gekke is dat het sporadisch gebeurt en niet op vaste plekken.
Ook bij gent wel eens gehad vanaf Calais. Moet je links en dan gelijk rechts om niet midden in gent te eindigen. Ik dus wel. Terwijl de andere keer het gewoon al van tevoren aangegeven wordt.
Miep is niet altijd goed bij de les.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Tomtom GO 6100 World gebruikt kaart waarin nog veel fouten zitten, specifiek de huisnummers
door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom -
Reacties: 2
Weergaves: 764
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 553
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 992
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1084
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 4151
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1253
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1053