Hallo allemaal,
vorige week een week tunessie, geboekt via dusseldorf, scheelde ons € 1000,- bij dezelfde maatschappij
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
, alleen stond er .de achter(had wel met de mei vakantie te maken maar toch), om dan naar dusseldorf en het vliegveld te komen, dacht ik gebruik te maken van mijn pc 5600 met europa vrijschakeling, en 2007 europa kaart materiaal, na de duitse kaart er in te hebben gedaan, kon ik zonder problemen dusseldorf en dan in de poi's het vliegveld selecteren, daarna was het wachten en nog langer wachten maar er gebeurde niks meer, alleen het zandlopertje deed het, ik had gelezen ergens op het forum dat er altijd de major roads op de kaarten staan, en dat het "echte" navigeren dan pas(dicht) bij de plaats begint, ook had ik gelezen dat je eerst de buitenlandse kaart er in doet voor het selecteren, en daarna eerst de benelux cd er weer in en dan bij de grens de buitenlandse kaart weer, ik heb nu de duitse kaart er in laten zitten, en ja 8 km voor de grens kreeg ik de eerste melding, en kwam ook de kaart te voorschijn, verder navigeren was geen probleem
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
, het zelfde eigenlijk op de terug weg, ik kon niet mijn thuis adres selecteren van af de duitse kaart??, terwijl die toch gewoon in het adres boek staat, wat doe ik fout
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
, volgende maand gaan we naar kroatie, en dat vind ik niet zo uit mijn blote koppie,
grtjes arius
ps nu ik dit zo zit te typen, had ik de kaart major roads er in moeten doen
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)