Hallo
Heb onlangs een vdo pn 4000 gekocht nieuwe maar overjarig denk ik maar geef ik niet om.
De winkelier heeft hem een update gegeven psn 1.7.3.2 maar nu kun je er een route inzetten maar hoe dat gaat kom ik maar niet achter (heb nooit een navigatie systeem gehad totdat ik er één geleend heb van mijn broer heb ik er toch maar één aangeschaft ).
Wie o wie kan mij een stukje opweg helpen.
Alvast dank
route laden
-
- New Member
-
- Senior Member
Hoewel met het updaten naar deze software ook de functie "tourbook" wordt toegevoegd, staat er uiteraard nergens beschreven wat dit impliceert en hoe er mee om te gaan.
Als het net zo zou werken als bij de andere systemen, kan ik me voorstellen dat je een bestemming kan opslaan als "via-punt".
Als voorbeeld zou je de handleiding van de PC5200 kunnen gebruiken en daarin de functies "viapunten" en "rondritplanner" kunnen nazien.
Als het net zo zou werken als bij de andere systemen, kan ik me voorstellen dat je een bestemming kan opslaan als "via-punt".
Als voorbeeld zou je de handleiding van de PC5200 kunnen gebruiken en daarin de functies "viapunten" en "rondritplanner" kunnen nazien.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
route laden
handleiding die in het vorige antwoord aan gegeven staat kan ik nog nergens vinden.
Is er niemand die het antwoord weet en het hier als antwoord kan beschrijven.
wie o wieeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: route laden
Zo moeilijk is dat niet hoor:tinush schreef:handleiding die in het vorige antwoord aan gegeven staat kan ik nog nergens vinden.
http://www.vdodayton.com/default2.aspx? ... 64&urlre=1&
Maar het zou me verbazen als het wel zou kunnen gezien de mogelijkheden van andere VDODayton apparatuur
Ook niet als je nog harder schreeuwt
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
route laden
gerritje heel erg bedankt voor de hinds naar de handleiding het is gelukt om een route uit te zetten.
Was zonder aanwijzing niet makkelijk het voor elkaar te krijgen voor een leek in dit soort dingen.
nogmaals bedankt
M vr groet
Tinus
Was zonder aanwijzing niet makkelijk het voor elkaar te krijgen voor een leek in dit soort dingen.
nogmaals bedankt
M vr groet
Tinus
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-