Kan iemand mij vertellen als ik naar het buitenland ga hoe en wat te doen met cd wisselen?
bvd Martin
Cd,s wisselen avic 505
-
- Starting Member
-
- Junior Member
-
- Senior Member
Re: Cd,s wisselen avic 505
Ik neem aan dat je een AVIC-505 systeem hebt. Anders vraag je niet hoe en wanneer je cd's moet wisselen.stannalux schreef:Kan iemand mij vertellen als ik naar het buitenland ga hoe en wat te doen met cd wisselen?
bvd Martin
Als je bv. naar zwitserland gaat dan sopt je thuis al de cd waarop zwiterland staat in je systeem. Op deze cd staan ook de hoofdwegen van heel europa. Je hoeft dan geen cd te wisselen tot aan je bestemming en je kan gelijk je uiteindelijke bestemming ingeven.
Als je bv. alleen maar provinciale wegen wilt rijden (laat dan de benelux cd in je systeem) dan geef je een bestemming op in de buurt van je uiteindelijke bestemming. bv een grote stad. Dan ga je rijden en wissel je de cd op de grens. Als je bij de grens van het land van je bestemming komt dan geef je de uiteindelijke bestemming in.
En uiteraard kan je ook overstappen op een DVD systeem dan heb je deze "ongemakkelijkheden" niet.
Suc7
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Volgens mij heb je de vraag niet goed gelezen, volgens mij vroeg ik niet wat voor een navigatie systeem ik wou kopen, maar...................... lees mijn vraag nog maar eens opnieuwLEON4V6 schreef:Een DVD -navigatie kopen (hoef je niet te wisselen)
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is volgens mij niet waar Pioneer heeft voor de Avic-505 een speciale cd-rom met Major Roads of Europe hierop staan alle snelwegen van Europa op.Fantom schreef:Ik neem aan dat je een AVIC-505 systeem hebt. Anders vraag je niet hoe en wanneer je cd's moet wisselen.stannalux schreef:Kan iemand mij vertellen als ik naar het buitenland ga hoe en wat te doen met cd wisselen?
bvd Martin
Als je bv. naar zwitserland gaat dan sopt je thuis al de cd waarop zwiterland staat in je systeem. Op deze cd staan ook de hoofdwegen van heel europa. Je hoeft dan geen cd te wisselen tot aan je bestemming en je kan gelijk je uiteindelijke bestemming ingeven.
Suc7
Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Hide post links |
-
- Starting Member
Fantom schreef:Ik neem aan dat je een AVIC-505 systeem hebt. Anders vraag je niet hoe en wanneer je cd's moet wisselen.stannalux schreef:Kan iemand mij vertellen als ik naar het buitenland ga hoe en wat te doen met cd wisselen?
bvd Martin
Als je bv. alleen maar provinciale wegen wilt rijden (laat dan de benelux cd in je systeem) dan geef je een bestemming op in de buurt van je uiteindelijke bestemming. bv een grote stad. Dan ga je rijden en wissel je de cd op de grens. Als je bij de grens van het land van je bestemming komt dan geef je de uiteindelijke bestemming in.
En uiteraard kan je ook overstappen op een DVD systeem dan heb je deze "ongemakkelijkheden" niet.
Suc7
Ik heb het geprobeerd met de cd van het land er in te doen, gegevens invoeren, dan zegt hij van: ga naar de dichtsbijzijnde snelweg. Maar inderdaaad er is ook een Europa cd, dus dat zou mischien ook werken.
In iedergeval bedankt
mvgr Martin
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-