Hallo,
Ik zou me eerst ff voorstellen.Ik ben Arnoud, 25 jaar en woonachtig in drenthe ... Ik ben hier al een aantal weekjes aan het inlezen en problemen aan het oplossen met mijn dnx 7200.
Nu heb ik alleen een probleem waar ik niet uitkom. Ik heb een SD kaart van garmin met de nieuwste update 2010. Als ik de sd kaart in de sd sleuf stop...gebeurt er niets...Als ik dan kijk bij kaartdetailsoftware staat er 2x de V9 europa versie...1x nederlandstalig en 1x engelstalig...(ook staat er voor 1tje een [1] symbool. (dit staat overigens ook als er geen sd-kaart in de gleuf zit)
Hoe kan ik nou de nieuwste kaarten op mijn systeem krijgen? heeft iemand een idee? Doe ik iets fout? ben enigsinds ten einde raad..
Alvast bedankt....
kenwood dnx 7200 en sd kaart update
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Waar heb je die nieuwe kaart vandaan, gekocht bij/via Kenwood?
Dan moet er een sleutel/code bij zijn waardoor je 'm kunt gaan gebruiken.
Zo niet........
Groet,
JW
Dan moet er een sleutel/code bij zijn waardoor je 'm kunt gaan gebruiken.
Zo niet........
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
maar waar moet ik die code invoeren? want tis net of de sd kaart niet werkt ofzo...
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je de kaart bij/via Kenwood aanschaft krijg je de informatie hoe je die code in moet voeren.
Zo te lezen heb je dat pad niet gevolgd, want zomaar een SD kaart gebruiken, dat werkt niet.
En dus opnieuw de vraag: waar komt deze SD kaart vandaan?
Groet,
JW
Zo te lezen heb je dat pad niet gevolgd, want zomaar een SD kaart gebruiken, dat werkt niet.
En dus opnieuw de vraag: waar komt deze SD kaart vandaan?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Normal Member
Dit is niet juist.
Als je een officiele Garmin/Kenwood wegenkaart koopt op een SD-kaartje is de wegenkaart gelockt aan de hardware-ID van het SD-kaartje. Een gebruiker kan deze wegenkaart dus zonder unlocken gebruiken in elke Garmin/Kenwood die een geschikt SD-slot heeft. Alleen als je een kopie maakt op een ander SD-kaartje zal het niet meer werken.
Het lijkt er op dat je ondanks het opschrift 2010 toch een extra versie van de 2009 kaart hebt ontvangen.
Als je een officiele Garmin/Kenwood wegenkaart koopt op een SD-kaartje is de wegenkaart gelockt aan de hardware-ID van het SD-kaartje. Een gebruiker kan deze wegenkaart dus zonder unlocken gebruiken in elke Garmin/Kenwood die een geschikt SD-slot heeft. Alleen als je een kopie maakt op een ander SD-kaartje zal het niet meer werken.
Het lijkt er op dat je ondanks het opschrift 2010 toch een extra versie van de 2009 kaart hebt ontvangen.
Hide post links |
-
- Senior Member
....of Brinx probeert een kopie SD kaart te gebruiken....
Derhalve een herhaling van m'n eerdere vraag: heb je die SD kaart gekocht bij Kenwood/Garmin?
Groet,
JW
Derhalve een herhaling van m'n eerdere vraag: heb je die SD kaart gekocht bij Kenwood/Garmin?
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Normal Member
Hij ziet 2 V9 wegenkaarten, een engelstalige en een nederlandstalige.JW schreef:....of Brinx probeert een kopie SD kaart te gebruiken....
Dat kan niet anders dan dat 1 van die 2 de kaart op het SD-kaartje is, die dus wel goed wordt ingelezen.
Beveiliging is het probleem dus niet.
Hij kan dit testen door het SD-kaartje te verwijderen. Dan zou je nog maar 1 V9 wegenkaart mogen zien.
Hide post links |
-
- Starting Member
hoi sorry voor de late reactie....
Als ik de sd kaar eruit haal..zie ik nog steeds de 2 V9 kaarten. Die zouden wel op het interne geheugen staan denk ik. (alleen daar kom ik ook niet achter. ook niet hoe ik 1 van die 2 kan verwijderen )
Wat betreft het kaartje. Die heb ik gekocht via internet. Plug&play steet maps city naviagator europe 2011. Het lijken wel echter Garmin kaartjes (die ze ook in de winkels verkopen)...Heb contact gehad met de online shop, ze hebben me een nieuw kaartje gestuurd, mocht die ook niet werken kon ze kostenloos terugsturen, en krijg ik mijn geld terug.
groeten
Als ik de sd kaar eruit haal..zie ik nog steeds de 2 V9 kaarten. Die zouden wel op het interne geheugen staan denk ik. (alleen daar kom ik ook niet achter. ook niet hoe ik 1 van die 2 kan verwijderen )
Wat betreft het kaartje. Die heb ik gekocht via internet. Plug&play steet maps city naviagator europe 2011. Het lijken wel echter Garmin kaartjes (die ze ook in de winkels verkopen)...Heb contact gehad met de online shop, ze hebben me een nieuw kaartje gestuurd, mocht die ook niet werken kon ze kostenloos terugsturen, en krijg ik mijn geld terug.
groeten
Hide post links |
-
- Starting Member
probleem is opgelost..Kreeg een nieuw kaartje van garmin, en deze werkt wel. Nu staat er bij kaatdetails NT 2011 europe.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 882